PizzaPieter
Forumguru
haha, denk dat ik daar te ongeduldig voor ben. Ik zal mijn schoonpa vragen of ie hem mee wilt nemen en op de brug wilt zetten bij zijn 'pensionada hobby adresje'.
Jaja, ik weet t. Ik bedoelde beide, maar noemde er een. Zoals gezegd neem ik dat risico niet. Ik heb al een groot hoofd, laat staan dat t ook nog plat wordt.Wat zei ik nou... NOOIT onder een (alleen maar) opgekrikte auto gaan liggen!!! Dus dan ook de assteunen lenen!
Was geintje, Wouter. Heb ff een verhoging nodigHaha @PizzaPieter
ik wil best met je meekijken hoor. Maar ik ben wel van het principe: je kan hem beter leren vissen dan alleen eten geven
app me maar tzt.
Nou, bij de niet-FR kun je net als bij de O3 de kap eromheen wegtrekken en lampunit eruit schroeven.Maar goed bij seat kun je dus beter de motor er uit takelen om een lampie te verwisselen ?
Zo doen vrouwen het ook: "ik moet eigenlijk die grote lompe doos naar zolder krijgen, maar ik denk dat ik die knappe buurman ff vraag, want jou lukt dat vast niet".
Maar op basis van wat? Geijkt nulpunt of 'waterpas' idee?Meten is weten. Goed advies van @Peter-036.
Ik denk dat de leds automatisch aanpassen.
en dan een streep op de muur zetten
Je zult eerst middels VCDS de zogenaamde grondinstelling moeten uitvoeren en dan met een inbussleutel bij de koplampen de hoogte gaan bepalen.