Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
In NL zie je ook vaak dat lampen bij een APK wat lager worden afgesteld, zodat als een steekproef op de auto komt, de keurmeester daar geen gezeur over krijgt met de inspecteur.
@Cordoba : is in mijn ogen een teken van zwakte; als je goed weet wat je doet, kun je dat ook verdedigen bij een steekproef. Voorzichtshalve lager afstellen is daarom een uiting van onzekerheid van de desbetreffende monteur..!
Tel daarbij op dat 9 van de 10 monteurs niet eens weten dat het vervalpercentage ook ingesteld dient te worden in het afstelapparaat en je eindigt net als @PizzaPieter met koplampen die dubbel foutief te laag zijn afgesteld...
Bijzonder aangezien daar speciale zeer dure apparatuur voor wordt gebruikt om af te stellen cq controleren.
Ik heb dit in al mijn jaren garage-ervaring dan ook nog nooit gehoord of gezien.
Nou @Desperado, da’s ook wel weer wat overdreven, zo duur is die apparatuur nu ook weer niet...
Daarbij is het ook niet iets wat om de paar jaar wordt vervangen.
Helemaal vergeten....tijdens het lamp-afstel-event heeft @brepus13 ook nog even de foutcodes uitgelezen.
Iemand enig idee wat dit betekenen kan?
Edit: ik dacht dat we zagen dat deze fout op 24 aug ontstaan was.... Toen was hij bij de garage voor de eerste lamp afstellen en kwam hij veel te laag terug.
@Jewepe
V.w.b. de trillingen. Ik denk dat ik iets te gevoelig ben. Ik merk nog steeds iets, alleen is het stukken minder dan voorheen.
Besloten me er niet meer druk over te maken. Scheelt een boel.
Vind lijnenspel ook mooi, behalve.....de grill. Op een of andere manier vind ik die te simpel ofzo. T past niet. Maar als dát t detail is waarover ik moet zeiken
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.