PizzaPieter's Seat

PizzaPieter

Forumguru
Nog ff de witte en rode variant.
e1b6153b83fccac2305d4352e27be6d2.jpg
5eb7f225ec84e3a111ad67403addcb35.jpg

PizzaPieter

Forumguru
Oké, v.w.b. de update vh motormanagement.

Net nog even de garage gesproken en de wp-receptionist verontschuldigde zich. Hij had het verkeerd uitgelegd.

JA: er is een update beschikbaar, maar NEE: hij kan deze niet downloaden op mijn auto omdat er op mijn auto geen TPI is. m.a.w.: Pon/VW heeft niet in het systeem gekenmerkt dat mijn auto iets heeft aan deze update.

Zij gaan een melding maken bij PON (de auto van z'n zoon had hetzelfde en kreeg ook geen TPI) en komen er komende week op terug.

Mócht het goedkomen dat de update gedaan kan worden, dan kost die wel een halfuur/uur werkplaats tarief (max €100).
Mogen ze mooi Alphabet bellen om dat via garantie geroggeld te krijgen

Wordt vervolgd

PS: van de dealer hier 500m verderop nog niks gehoord..

PizzaPieter

Forumguru
Net gebeld. Pon gaat er géén TPI aanhangen, dus er komt géén update 9223. Althans, niet via hen.

Helapidaka.

Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk

Rainesh

Forumguru
Pon houdt vaak dingen tegen die in Duitsland gewoon gehonoreerd zou worden.

Ik heb verlengde fabrieksgarantie op mijn Audi (5 jaar of 100k km). Bij bepaalde garantiezaken deed Pon zo verschrikkelijk moeilijk omdat het administratief veel werk was voor ze.

Dealers krijgen ook standaard antwoord vanuit Pon dat iets niet onder garantie valt als het teveel werk is. Heb de nodige ruzies wel gehad met de dealer.....daarom doe ik de nodige software gedeeltes gewoon zelf.

Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com

Bovenaan Onderaan