Soooo, bange Japie hier...
Merkte vanaf t begin dat hij 'hobbelde' ...brrrrr....flashback Skoda....
Op de oprit, krik eronder, wieldraaien.... Ja hoor, plat stuk. Andere achterwiel, gelijk.
Maar shit....niet onthouden of dat t stuk was waarop hij net stond, waardoor hij vervormd was door t parkeren.
Nu met Corona weinig lange stukken gemaakt, maar ook hier merkte ik dat het niet wegging, wat bij een ,afgeplatte band' vh parkeren wel een keer zou moeten. Was beetje huiverig, want 'hobbelend' rijgedrag heeft me wat slapeloze nachten gekost bij de Skoda (die een paar dgn na inruil verkocht is aan handelaar die hem paar dgn daarna verkocht aan particulier)
Dus Alphabet gebeld, afspraak gemaakt bij Pouw (<500m lopen van m'n huis) en daar kwam idd uit dat er een hoogteslag zat in beide achterbanden --> degene die door Alphabet als gebruikte vervanging gemonteerd waren omdat de andere versleten (en net zo oud als auto) waren!
Nu 2 hagelnieuwe ContiSportContact 5 erop en nu rijdt ie nog lekkerder.
ACT - 4 naar 2 cilinder gevoel ook bij hen aangegeven. Ook zij geven aan geen update beschikbaar en 'normaal', 'horen we vaker', 'niks aan te doen'. Erger me er niet deaud aan, maar als ik ooit nog eens in m'n leven een wereldreis ga maken en in de buurt van
@Rainesh kom, dan bel ik hem toch s.
Offfff, áls ik over iets meer dan 10maanden beslis tóch naar JD te gaan voor extra powerrrrrrrr, dan laat ik het hele gebeuren uitprogrameren.
Voor nu een tevreden Seat rijden, waar veul IKEA in past, waar met 10 speakers een loepzuiver geluid uit komt (genot om.trance/dance met dikke basssss te luisteren), voldoende plek voor de 5 regelmatige inzittenden.... (Eerlijk, Octavia was groter, maar dit is groot genoeg), met een fijne dubbele laadvloer, met dikke LED lampen en elke keer een plaatje om te zien
#me-is-happy