problemen bij de fabia2

Desperado

Forumguru
Diesel is op zich ook een stuk fijner om mee te rijden, tegenwoordig zit er qua felheid weinig meer tussen diesel of benzine. Het verschil zit meer in de prijs. Ik ga hierna voor een audi, of vloek ik nu op dit forum?
JA! :shocked:
Vrijheid van meningsuiting, vrije keuze enzo, dus ik vind het best

Gieliovd

Forumguru
Audi? AUDI? Ga gauw weg!

Haha, nee hoor zo doen we dat niet. Als je Audi kunt veroorloven ben je gek als je Skoda koopt. Ik zelf vind Audi een fantastisch merk. Als ik zo'n wagen zie rijden met die ledjes onder de lampen, grote wielen, mooie styling.. Nou doe maar een!

Diesel is heel fijn rijden ja, maar ik ben blij dat ik gas heb gekocht (per puur toeval) en geen diesel of benzine. Man, die prijzen zijn sindsdien uit de pan gerezen. Ik tankte zondag voor 1,54 en een andere pomp bood het voor 1,62 aan, voor EURO 95!! En dan diesel wat er vlak onder zit... van de zotten.

Kirsten

Senior Member
Precies, en om dan nog maar niet te beginnen over de prijzen van V-Power en dergelijke.

Audi is mooi, daarom dat ik straks voor een A3 ga kijken, maar dat duurt nog wel even, eerst nog een tijdje van deze auto genieten. Ik vind de Volvo C30 ook wel wat hebben, maar dan mag ik geloof ik eerst manager worden... en dat duurt denk ik nog wel even.

Okki

Donateur
Dan zou ik toch liever een witte BMW 1 serie nemen.

Bijlagen

• beamer.JPG
    beamer.JPG
    32 KB · Weergaven: 25

joergarms

Senior Member
Diesel is op zich ook een stuk fijner om mee te rijden, tegenwoordig zit er qua felheid weinig meer tussen diesel of benzine. Het verschil zit meer in de prijs. Ik ga hierna voor een audi, of vloek ik nu op dit forum?

Sorry Higgy nog even :ot:, maar Audi is zeker prachtig.
Heb er genoeg in mogen rijden, de A6 Avant met een lekkere Slurbo Diesel;). Dat gaat als de brandweer.
En zoals Gieliovd al zei, als je Audi kan betalen, dan moet je dat ook zeker doen.

Fabia

† In Memoriam
Een straat verderop staat een hele mooie witte Audi S3, ziet er niet verkeerd uit hoor.

Kirsten

Senior Member
Haha, nou ik moet nog even kijken maar ik heb een leasewagen, en ik mag nog 120.000 km genieten van de Fabia.
Het probleem met het gas is trouwens nog steeds niet helemaal opgelost, hij hapert als een gek momenteel. Dus rij ik maar op benzine...

tlpeter

Actief lid
Zeker als het een lease auto is moet het opgelost worden
Je betaald er behoorlijk voor (neem ik aan)
Je rijdt dus veel en moet dus ook een betrouwbare auto hebben
Zoals het nu is rijdt de auto niet betrouwbaar plus de kosten zijn nu erg hoog voor degene die de brandstof moet betalen
Brandstof zit meestal niet in het leasebedrag en is dit wel zo dan zijn er afspraken over de prijs van de brandstof
Die brandstofprijzen stijgen nu enorm en het verschil moet uiteindelijk ook nog betaald worden door de werkgever
Die zal dus niet blij zijn :D

Kirsten

Senior Member
In de lease is deze auto niet duur, zit een minimale eigen bijdrage op.
Het moet ook opgelost worden, maar de dealer is niet de makkelijkste. Alles moet met een zucht en een kreun. Dus ik heb een lijstje met punten die ze bij de beurt mogen oplossen. Ik haal hem pas op als alles weer normaal functioneert.
De brandstofkosten zijn voor de baas, maar daar hoor ik weinig van. Behalve als ik een boete te laat betaal...

Ik rij een sport en heb wat start problemen gehad in het begin.
Na lang stil te staan moest ik de sleutel 2 x om draaien.

Verder weinig problemen.

Heel wat minder dan b.v met een fiat punto

Kirsten

Senior Member
Het is een keifijne auto, dus ik neem de kwaaltjes nu nog voor lief. Ik was vanmorgen weer helemaal happy met de stoelverwarming, dus dan maakt een hapertje hier en daar niet zo uit.

tomh

Nieuw lid
Het is een keifijne auto, dus ik neem de kwaaltjes nu nog voor lief. Ik was vanmorgen weer helemaal happy met de stoelverwarming, dus dan maakt een hapertje hier en daar niet zo uit.

Stoelverwarming, met dit weer!? Heb je zo'n koud gat dan? ;)

EdK

Forumguru
Tja met het weertype van de laatste dagen met regen en wat koelere temperaturen , is het s'morgens rond 05.30 uur best kil in de auto !!
Tja en dan zet ik echt de airco niet aan , maar wel ff de kachel om de vochtige kilheid er uit te stoken !!
Tja ik heb geen elektrische stoel zoals velen wel hebben , maar ik kan me goed voorstellen dat men hem aanzet !!

Kirsten

Senior Member
Ik zou ook niet meer zonder kunnen, luxe went snel. En het is 's ochtends inderdaad nog fris, dus de climate control op 25, stoelverwarming aan en na 10 minuten is het behaaglijk.

Bovenaan Onderaan