ertromp
Forumguru
Mooi dat je problemen grotendeels zijn opgelost @peterbaarlo . Zat het rechter sierstuk er niet bij want ik krijg nu elke keer het gevoel "er mist iets"
2 weken geleden zijn door PON alle 4 de schokbrekers vervangen door een nieuwere serie (EA).
Het klapperen van het onderstel is volledig weg, achterkant van de auto stuitert niet meer en kan ook sneller over drempels zonder dat het oncomfortabel wordt.
Is het dan nu zo dat alle nieuw geproduceerde auto's deze 'EA' schokdempers hebben?
ik heb met mijn Hatchback greenline vanaf het begin veel problemen met resonantie in de auto en klapperen van het onderstel gehad, begin dit jaar zijn op kosten van de dealer de achter schokbrekers vervangen, dit gaf echter weinig verschil, goed afstellen van de achterklep verlichtte de klacht maar bleef onacceptabel.
2 weken geleden zijn door PON alle 4 de schokbrekers vervangen door een nieuwere serie (EA).
Het klapperen van het onderstel is volledig weg, achterkant van de auto stuitert niet meer en kan ook sneller over drempels zonder dat het oncomfortabel wordt.
De resonantie is voor een deel gebleven (vooral bij lagere snelheden) maar dit zal voor een deel ook aan de 18 inch velgen met platte banden liggen.