CDK
Forumguru
niet te veel bijvullen hoor @Skoda liefhebber 1, net boven het minimum is meer dan genoeg.
iemand hier al gebeld voor de terug roep actie van de stuurkolom schakelaars?
Klopt FE lag er standaard onder. En het gekke is dat deze bij de dealer totaal onbekend zijn.
Volgens de "onderdelenlijst" hoort er een DK onder de greenline met sportonderstel te liggen.
Op het duitse forum wordt ook gesproken over de EA, maar die zijn van het normale onderstel.
Aan de voorzijde zijn ook nieuwe schokbrekers. Comfort en weggedrag zijn van een ander niveau met deze set schokbrekers voor en achter. Ik ben er inmiddels van overtuigd dat het drukprobleem echt uit de achterklep komt. Volgens mij komt de afstelling daar heel nauw en kan je daarmee bereiken dat je veel, weinig of slechts heel af en toe druk ervaart.
Bij mij is de druk in de auto nu in geen vergelijking met hoe het was toen ik'm net kreeg, maar is-ie wel weer iets meer dan voor de aanpassing aan de kofferbakafstelling van vorige week. Vanochtend had ik er niet echt veel last van (is mede afhankelijk van de wind), dus ik ga het nog een tijdje aankijken.