Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

oghkru

Lid
Woon in Den Haag maar besteld in Oosterhout (Skoda Tigchelaar) op 5 november 2010, hoor vandaag dat die deze week wordt geproduceerd dus hopelijk nog 2-3 weekjes wachten.

Jkz

Lid
Hoe staat het met de leveringen mensen, het is erg rustig hier!!
Die van mij is in ieder geval gearriveerd, hatchback wel te verstaan!! Afleveren, wachten op kenteken, hoogstwaarschijnlijk afgeleverd op 10 maart!
Ik kan het niet afwachten! Nu maar hopen dat er niet iets mis is, verkeerde opties of nog erger een flinke kras er op of zo!!!
Daar ga ik maar niet van uit.....

Jkz

Lid
@Jan49:
Ik zou maar eens bellen ja!! Peter heeft op 4-12-10 besteld, ik ook op die datum, dat is ruim 4 weken later dan jij!! Die van ons zijn binnen!!
Succes!!!!

jan49

Actief lid
Ja dat doe ik maar weet je wat het punt is eerst bel dan hoor je week 7 dan bel je dan hoor je week 8 ben benieuwd als ik morgen bel hoor ik week 9

je hoort het wel van me

gr jan:koffie:

Eindelijk wordt hij geleverd. Morgen ga ik hem ophalen. Besteld op 20 oktober, levering 4 maart. Dus lang gewacht; ongeveer 20 weken, maar gelukkig op tijd met de huidige benzineprijs.

Winged

Nieuw lid
Mijn Fabia heb ik op 8 januari besteld en zou "begin" april worden geleverd, maar de aflevering is inmiddels verzet naar eind april, begin mei. Moet ik me nu zorgen maken, ik heb namelijk een weekje inrijden gepland in Schotland, vertrek 13 mei.

[MODERATORBREAK] @Winged, allereerst welkom hier op het forum, maar wat je hier doet noemen ze topic-kaping , ik heb je bericht daarom aangepast,
in dit topic hebben we het alleen over de leveringsdata, om je zelf voor stellen kun je een bericht posten in de rubriek meet & greet, daar is het ook wat zichtbaarder voor de overige forum leden, alvast bedankt voor je begrip [/MODERATORBREAK]

FabiaGL

Actief lid
@Winged, Ook jij hartelijk welkom op dit leuke maar vooral leerzame forum. Ik hoop dat je auto op tijd gelevert word voor je weekje Schotland. Ik weet zeker dat je heel veel plezier en geen spijt van de aankoop van je Fabia gaat krijgen. Fabia-TSI-DSG-105PK-+OPTIES = GENIETEN.

ppx

Donateur
Beter dan een Polo. Het enige verschil is dat je er mentaal klaar moet voor zijn om een Skoda te rijden. :grin:

jan49

Actief lid
Vandaag gebeld en de auto heeft de fabriek verlaten het kan deze week zijn of volgende week aflevering

Ratopek het kan nog spanned worden :)
ook ik heet winged welkom op deze forum

gr jan:koffie:

Afleveringsdatum bekend.

Vandaag belde Tichelaar Oosterhout.
De Faab is binnen en gaat op 25 Maart afgeleverd worden.
Hij was op 9 november besteld, en zou eigenlijk al een paar weekjes eerder hebben klaargestaan. Voor de statistiek, de produktie was in week 8.
Ben meteen even gaan kijken, het stond er stampvol met af te leveren Ibiza's en Fabia's. Ik was vooral erg beniewd hoe de combinatie Satin Grey lak met maffiaglas zou uitpakken, maar dat lijkt mij wel OK.
Wat ik wel raar vind is dat het kenteken pas twee dagen voor aflevering bekend is.
Nou, ik kan nog twee weekjes van mijn trouwe Bravo, waar ik ruim tien jaar in gereden heb, genieten en dan kan het zuinige dieselen beginnen.

Begin deze week maar weer eens gebeld. Mijn Fabia is in week 7 geproduceerd en vorige week aangekomen bij de dealer. Aflevering kon op zijn vroegst volgende week vrijdag (18 maart).

En ook bij mij komt het kenteken pas ergens volgende week. (Bij mijn vorige auto (Peugeot) werd dat geregeld zodra die in NL was)

Mijn Skoda Fabia Combi GL heb ik op 19-11-2010 besteld, Inmiddels staat ie bij de dealer en kan ik hem Zaterdag 26 mrt ophalen.
Kenteken gebeurt zo kort voor levering omdat de dealer de kosten zelf moet voorschieten..
Ik ben nu erg aan het twijffelen om of de Cigaro 17" velgen of de Elba 16" eronder te laten leggen..
Heeft iemand ervaring met 17", veranderd de Faab dan niet in een ontzettende stuiterbak???

Jkz

Lid
@ex
De mijne staat op 17" ik heb niets te vergelijken dus kan niet zeggen wat het verschil is. Natuurlijk lever je een beetje comfort in wanneer de wielmaat groter is! Maar het wil tenslotte ook wel wat.... Veel verschil zal er denk ik niet zijn, het ligt eraan wat jij optisch het mooist vindt!!
Veel veilige kilometers!!

freli

Lid
Ik heb ergens gelezen dat als er 17" wielen onder de SKODA FABIA GREENLINE zitten de auto niet meer onder het a-label valt, met 15 en 16 " wielen valt hij er wel onder!

Bovenaan Onderaan