Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

Boeraboe

Nieuw lid
Hey, joepie jeeeh.
Vandaag na 5.5 maand wachten.
24 weken gewacht. Maar we zijn super blij. Dus voor ons is het nu gedaan.

Polvo

Actief lid
De auto is gisteren afgeleverd en ik heb inmiddels er 400 km mee gereden.
De ritjes zullen normaal gesproken wel wat korter zijn, 15km vv per dag.
De levertijd is daarmee op 20 weken gekomen.

@icecube

Voor het bijwerken van de database: onze GL is 10 febr. 2011 afgeleverd.
Heeft dus 26 weken geduurd.

Nog niet veel gereden, maar in't algemeen positief.
Hierover in een andere draad meer.

Mijn hatchbackje gaat blijkbaar met de NS want ik heb 2-3 weken vertraging opgelopen. Productie was week 9, nu 12. Bestelling 15 januari gedaan. Bah :(

Jkz

Lid
Mijn hatchback stond gepland voor week 4, wordt nu week 8 maar er is nog niets definitief!!
Afwachten dus maar!! Ik hoop ook op datzelfde treintje te wachten!! Wordt 1 groot feest!! Ha, ha!!

Hmm hatchbacks met vertraging... mijne stond gepland voor productie in week 9. Besteld in december. Nog niks gehoord van de dealer dat het uitgesteld zou worden.... ik hoop iig van niet...

Kim

Nieuw lid
Ik had mijn Greenline hatchback in november besteld, en ik ga 'm a.s. vrijdag ophalen. Ik heb er dus twaalf weken op gewacht, valt me niet tegen.

henm

Lid
Onze hatchback was 5 november besteld en 4 februari geleverd, dus ook 3 maanden.
Is dan ook pas op 1-1-2011 gestart, de productie van de hatchback!
Eea bij ons ook exact volgens opgave van de dealer bij aankoop, hoewel de uitdraai van PON toen andere opgaves deed.
Oftewel, je dealer zou goed moeten kunnen inschatten wanneer hij hem ècht verwacht.

Kim

Nieuw lid
Klopt, de tijd tot 1 januari werd er niets gedaan, de echte productie is pas in januari gestart. De dealer had bij het bestellen februari/maart als indicatie gegeven, dus het viel mij mee dat hij er nu al is. In week 5 is de auto geproduceerd, vorige week naar de importeur en daarna door naar de dealer getransporteerd, en gisteren helemaal gepoetst. Het is dat ik vrijdag pas tijd heb, anders had ik 'm misschien nog wel eerder op kunnen halen zelfs.

icecube

Actief lid
In verband met drukte op mijn werk ben ik helaas niet in de gelegenheid geweest om eerder te reageren. Ik heb veel enthousiaste reacties gehad op mijn excelsheet. Ik heb echter een alternatief bedacht waar eenieder zelf nieuwe gegevens aan toe kan voegen. Wijzigen/verwijderen kan niet.

Link naar de sheet: https://spreadsheets.google.com/ccc...0VNdElFTHdPb0ZaUFl1NVE&hl=en&authkey=COep6aoP

Link naar het invoerformulier: https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dHdVMkVXM0VNdElFTHdPb0ZaUFl1NVE6MQ

Ik zou iedereen die gereageerd heeft en nog niet op de sheet staat willen vragen zelf zijn/haar gegevens toe te voegen door middel van het formulier.

Goed bezig Icecube. Zou je mijn definitieve leverdatum aan kunnen passen naar 17-02-2011!

Ben er echt blij mee, vooral met de opties die erbij zitten.

Kim

Nieuw lid
Ik heb de definitieve afleverdatum ingevuld waar de verwachte leverdatum werd gevraagd. Zou je de verwachte datum kunnen aanpassen in 1 maart, en de definitieve in 18 februari?

robbiebee

Actief lid
Gisteren is er een hele trein met skoda's ge-arriveerd in Amersfoort, dus voor velen wordt komende weken het wachten beloont.
En het is het wachten waard :1819:

Bovenaan Onderaan