Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

Ik lees al een tijdje mee op het forum, maar misschien wel zo netjes om ook iets bij te dragen. Hopelijk ben ik ook over enkele weken de blije bezitter van een Greenline. Wij zijn niet voor de Combi gegaan, maar juist voor de Hatchback. Die heeft wel iets kortere levertijd!

Bestelling: 15 januari 2011
Beoogde aflevering: 14-28 maart 2011

Opties: Maxidot, PDC, MDI, Climatronic, Leer.

Wasmachineman

Forumguru
Welkom Maurosnl, veel leesplezier natuurlijk! Welke kleur leer heb je genomen? Wat voor auto heb je nu nog?
Eigenlijk zitten we in een verkeerd topic want voorstellen doe je in een andere afdeling hier, haha!
Misschien wil een Mod deze 2 berichten verplaatsen aub?

Dank je!

Ja, het was ook niet per se als voorstelronde hoor, maar meer om een indicatie te geven van de levertijd van de Hatchbacks voor dat excel bestandje.

Leerkleur was niet echt een keuze, is gewoon een klein lederpakket voor stuur, pook en handrem. Nothing too fancy :)

Rij op dit moment nog in een VW Polo 6N (1997), dus gaat wel even een sprong worden!

PC-fre@k

Banned
PC-fre
Heb jij al een bevestiging van de aflevering. De dealer heeft met mij nog geen contact opgenomen. De productie van mijn GL was in week 3. Ik verwacht hem dan ook ieder moment te horen mbt de aflevering

Ik heb nog geen bevestiging ontvangen. Wel heb ik ze laten inschatten wanneer de auto klaar zal zijn i.v.m. verlengen NS abo. In mijn geval zo rond de 19e/22e.. (niet definitief dus)
Misschien fijn om te weten, wederom treintje met VAG's naar Pon vanmorgen. Zelf niet (vol) gezien dus weet niet hoeveel Skoda's er op stonden...

@Maurosnl: Yay nog een hatchbacker erbij... Waar heb je hem besteld? Ik heb die van mij eind december besteld en hij wordt ook ongeveer in diezelfde week geleverd. Maxidot is eigenlijk het enige waar ik een beetje spijt van heb dat ik dat er niet bij heb genomen...

Autobedrijf Hamers in Voorschoten... absoluut een van de weinig Hatchbacks die ze daar verkochten, 90% van de mensen gaan voor de Combi uitvoering!

Maxidot had de auto van de proefrit niet, maar een andere auto in de showroom wel. Het past gewoon mooier bij de rest van de dashboard. Heel veel toegevoegde waarde heeft het verder niet, maar ja zo vaak koop je geen auto, dus dan kunnen die kleine extra dingen ook wel. Het oog wil ook wat ;)

Informatievoorziening over de MDI is ook minimaal, wat dat betreft zou Skoda wel iets meer moeite kunnen doen. Heb het wel genomen, maar weet niet precies wat ik er mee kan en hoe het in de praktijk werkt. Zal daar eerdaags nog eens een forumvraag voor plaatsen.

wielag

Nieuw lid
Gefelicteerd! Toch nog een goede 2e plaats. Welke kleur heb jij gekozen? Kan ik uitkijken of ik je zie rijden en dan zwaai ik even. Wij hebben een zilvergrijze. Past goed bij mijn haar dus dat zegt al iets.
Overigens las ik van jou ergens in deze draad een berichtje dat het goed is om een fototoestel mee te nemen bij de aflevering. Was dat een grapje of echt? En kan ik nog gauw wat tips van deze of gene krijgen waar ik op moet letten bij de aflevering? Wij hebben tot nu toe altijd een 2ehandsje gehad, dus....

@wielag

Dat van die camera was geen grapje!
Een Skoda forumlid ontdekte na aflevering thuis dat de hemel gevlekt was en op diverse plekken krassen zaten.
Ook waren bepaalde onderdelen niet goed gespoten (druppelvorming).
Toen hij de dealer er over aansprak, begon deze te sputteren van" heb je zelf gedaan" (of zoiets).

Daarom mijn opmerking om een camera mee te nemen.
Zie je iets, dan een foto nemen zou ik zeggen.
Voorkomt later een hoop gezeur als er wat blijkt te zijn!

En de kleur van onze Fabia Combi GL is Cappuccino beige.

De kleur heb ik aan mijn ega overgelaten.
Wel grappig. Ik zag een GL ong. 15:00 uur vandaag in Wageningen (rotonde Diedenweg).
Het is een echte kameleonkleur. Is dus sterk onderhevig aan omgevingskleuren.

PC-fre@k

Banned
En wat was jouw productieweek? De mijne week 4, komnummer 486934. (zie ook handtekening)

Vermoed dat m'n auto al wel in Nederland is, wellicht bij de levering van afgelopen vrijdag. Helaas nog geen bevestiging van mn dealer.

Ik heb dinsdag in week 3 gebeld, toen was de auto in productie, chassisnr al bekend.

Duurt wel erg lang he tussen productie en aflevering!
Zou me niks verbazen als mijn auto vrijdag aanis gekomen bij pon. Ik kon de auto op z'n vroegst op 18-2 ophalen. Druk bij de dealer of trage aflevering bij de dealer? Wie zal het zeggen...

En hoe zit dat dadelijk met afrekenen? Daglimiet verhogen bij de bank of zo? Ik heb overigens rabo, zowel spaar als gewoon dus kan in een paar tellen tussen die 2 overboeken.

Ik kan inmiddels wel een checklist maken voor de aflevering met al die extratjes, schotjes, bakjes, stripjes, boutjes... Haha
Zo, beetje laat maar mijn internet doet het nu pas weer... (online):mad:
De centjes zijn overgeschreven dus dinsdag gaat het helemaal goedkomen!

En betalen doen we gewoon met de pinpas. Maar dan moet je wel even met de bank regelen dat je die dag inderdaad meer mag pinnen.

Ik zal dinsdag wel wat foto's posten in het draadje van mijn auto. Plemp ik de link hier wel neer.

Groeten!

FabiaGL

Actief lid
@Tobberloth, Bij de Rabo kan je met internetbankieren je pinlimiet zelf verhogen tot maximaal €50.000.
Als je een beetje kan onderhandelen ben je onder dat bedrag blijven zitten.:winkie:

PC-fre@k

Banned
Whaha, daar ben ik ook maar onder gebleven ja. Anders slaap ik denk ik ook in de auto, al was het alleen maar om te zorgen dat haar niks overkomt ;)

Maare, ik heb Rabo maar zie de optie niet om mijn daglimiet te wijzigen? Kan wel geld bestellen, maar loop liever met een stukje plastic rond dan met een koffer met briefjes...
Kan je me vertellen waar ik moet kijken?

Je kunt ook naar internetbankieren, inloggen, dan zoeken pinlimiet, klik tijdelijk verhogen en dan je gegevens, bedrag en datum invoeren.....en ze nemen contact met je op wanneer het geregeld is!

iNSaNe-oNe

Nieuw lid
Let op: bij de ING kun je dat niet doen. Op geen manier. De daglimiet van EUR 2500 om te pinnen per rekening is onveranderbaar. Ook niet als je doorzeurt. Ja, ik heb ervaring daarmee. :)

Bovenaan Onderaan