Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

FabiaGL

Actief lid
@Hetzer, onder het oorspronkelijke bericht heb ik ook als bronvermelding geplaatst: 'een goede kennis die bij Pon werkt'

wielag

Nieuw lid
En ja hoor, zaterdag is de oplevering. Met SQL49 (ook Wageningen) had ik in alle stilte een kleine wedloop. Toch gewonnen dan nog. Vrijwel zelfde dag besteld alleen bij verschillende dealers. Het kentekennummer is, na veel gissen van onze kant, nu ook bekend. Belangrijk? Niet zo maar wel leuk.

@wielag
Ja, je hebt eervol gewonnen....
Ik zal nog 5 dagen extra moeten wachten voordat ik uiteindelijk rijden kan in de GL.

We komen elkaar wel een keer tegen in het Wageningse...:)

Wij zijn vandaag gebeld door de dealer maar konden niet opnemen. Morgen terugbellen, want ze wilden een afspraak maken voor het afleveren van de auto :cheer:

Morgen meer nieuws!

Yuco

Lid
Wij gaan vanavond onze Greenline op halen. Kenteken is gevallen op 57-PJG-1. Levertijd is uitgekomen op iets meer dan een half jaar.

Foto's volgen spoedig.

Nou ja alles is bekend: kenteken, meldcode. Dus wij naar de dealert: geen auto! Staat in een andere vestiging waar hij klaargemaakt wordt. Maar dinsdag is de grote dag (als de bank meewerkt en onze spaarcentjes netjes op tijd naar de betaalrekening over heeft geboekt...)
We wachten af...

EdK

Forumguru
Dat overmaken ( tijd ) moet geen probleem wezen mits het op de rekening staat !
En als hij in een andere vestiging wordt klaargemaakt, rijden ze dan met je nieuwe wagen van vestiging naar vestiging ?
Of wordt hij weer netjes op een trailer gezet ?

FredV

Banned
Bij ons gaan ze altijd op de ambulance!
en als t geld niet in IJsland of bij de DSB op een bank stond, heb je geen probleem:)

Het gaat van Aegon naar ABN en volgens hun regeltjes duurt dat even, zowiezo zit het weekend ertussen. En er zijn altijd banken waar je het geld tijdelijk "kwijt" bent bij overboeken. Trekken ze mooi de rente van dan...
Ik neem aan dat ze de auto op een trailer zetten om van Waalwijk naar Tilburg te karren, anders zitter er kilometers op. Maar ja we zien het wel, zou wel net zo netjes zijn als ze de trailer gebruiken.
Overigens stonden er na sluitingstijd nog 4 bossen bloemen te wachten, dus minimaal 4 afleveringen deze week. Hij zei dat het erg druk was met afleveringen.

Maar het bosje bloemen zit er straks dus ook bij voor de vrouw ;)

PC-fre@k

Banned
En hoe zit dat dadelijk met afrekenen? Daglimiet verhogen bij de bank of zo? Ik heb overigens rabo, zowel spaar als gewoon dus kan in een paar tellen tussen die 2 overboeken.

Ik kan inmiddels wel een checklist maken voor de aflevering met al die extratjes, schotjes, bakjes, stripjes, boutjes... Haha

Lexris

Lid
PC-fre
Heb jij al een bevestiging van de aflevering. De dealer heeft met mij nog geen contact opgenomen. De productie van mijn GL was in week 3. Ik verwacht hem dan ook ieder moment te horen mbt de aflevering

gortj00

Nieuw lid
Eindelijk, Fabia Greenline zou november worden geleverd maar alles verschoven naar 2011. Productie was week 3 en de auto staat nu bij de Skoda dealer in Veendam. Auto wordt echter afgeleverd door een KIA dealer die de auto vandaag krijgt als het goed is en dan kan ik hem maandag ophalen.
Wel doet de Skoda dealer de nulbeurt e.d. De Kia dealer hoeft hem alleen maar te poetsen en diesel te tanken.
Eindelijk maar toch. Nu maar afwachten hoe hij bevalt maar daar ben ik als rustige rijder niet echt bang voor. Heb 3x proef gereden voor de aankoop en alle 3 x volgens de boordcomputer 1:25 gehaald.

Bovenaan Onderaan