Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

FredV

Banned
Niet de hele fabriek, je gaat met je eigen auto het terrein op met de gids en die brengt je naar een paar productiehallen (oa de eindmontage en de motormontagelijn)
Entreeprijs ca 50 CZK (=ca EUR 2,05) pp

Te reserveren via email.
http://new.skoda-auto.com/com/about/tradition/museum/Pages/Museum.aspx

After contacting the visiting service we
offer:

• visit
    to the Škoda Auto Museum with a guide
  • excursion to production facilities for
    organized groups of visitors over 12, individuals without age limit, on working
    days only
  • visit to the depository of exposed
    prototypes
  • visit with a working paper for children of nursery and elementary
    school
  • visit for the visualy disabled peopl

higgy

Forumguru
Kleine aanvulling (heb deze tour ook gedaan): foto's maken in het museum is wèl toegestaan. In de fabriek inderdaad niet.

Daarnaartoe rijden vind ik een beetje ver... Maar als ik een Golf gekocht had dan had ik hem wel opgehaald en de fabriekstour gedaan.
Toch frappant dat je van andere auto's wel die filpjes kunt vinden en van Skoda eigenlijk niks.

On topic: als ik mijn laatste email mag geloven is deze week mijn fabia geboren!

FredV

Banned
Wij hebben t gedaan, gekoppeld aan een vakantie in Tjechie en Praag.
En inderdaad jammer dat je m daar niet kan ophalen..

vinshi

Lid
Vandaag bericht gehad van mijn dealer verdaat in veldhoven wij kunnen de greenline zaterdag gaan ophalen om half 10.:super::super::super::super:

Peter_Octavia

Forumguru
Vandaag contact gehad met de dealer. Auto wordt in week 7 gemaakt. Rijden week 9/10. Nog steeds volgens planning dus.

Ik wacht rustig af. Gezien de andere levertijden heb ik niks te klagen. Moet me bijna schamen.

Grt.

PC-fre@k

Banned
Dat zou zomaar kunnen kloppen, zag afgelopen maandag een mega lange trein met vrijwel alleen maar Skoda's (ja ja, ze komen dus in dit geval wel per trein!) en met name Combi's! De ochtend daarop reed deze weer leeg terug.

Lexris

Lid
Icecube

Je kan mijn gegevens ook in de sheet vermelden
Greenline (ash grey, Dakrails en stalen velgen met winterbanden, afneembare trekhaak) besteld op 23/9 Levertijd wordt mij gemeld als dealer de auto pas binnen heeft fysiek. De bouwweek is week 3

vinshi

Lid
wij hebben hem gisteren ook geleverd gekregen en o wat waren het 1 eerste fijne 100 km verbruik 5liter op 100 km.niet slecht voor een nog niet ingereden motor.

Hoi Collega Skoda rijders,

Ik heb mijn Skoda Fabia Greenline Cappucino Beige nu inmiddels 3 maanden. Helaas door ziekte nog niet heel veel kunnen rijden (staat nu 3200 kM op de teller)
Maar die kilometers waren wel hele fijne kilometers, want hij rijdt heerlijk. Lekker rustig en toch behoorlijk krachtig voor zijn klein 3 pittertje.
Noch steeds geen enkele spijt van mijn autootje. Verbuik is niet helemaal haalbaar wat de fabrikant voorschrijft maar is ook gewoon goed.
gemiddeld 1 op 22

Iedereen veel Rijplezier toegewenst groetjes Peter

henm

Lid
hij komt...

@ Icecube
In de handtekening onze gegevens wat betreft de levering van onze Fabia GL Hatchback (nieuwe kolom? :winkie: ) aflevering door Holsch Lelystad.
Kun je in je sheet zetten, als je wilt.

Bovenaan Onderaan