Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

Hetzer

Forumguru
Die zijn dan voor een dealer in duitsland. Ze worden toch echt vanuit Tsjechie per trein bij pon afgeleverd.

Hoe kom je aan die wijsheid??

tijdens het bezoek aan Pon, op de laatste forum-meeting wiste de medewerkers te vertellen dat Skoda's voor 95% ,met de vrachtauto komen.

Wat een stelletje onruststokers zitten er hier op de site, (FredV en LenK).
Mede-skoda genoten blijven spontaan weg. MOOIE SITE !!!!!

PC-fre@k

Banned
@ Hetzer:
Zou kunnen, het enige dat ik weet is dat ik regelmatig wagons vol VW/Seat/Skoda/Audi auto's/bestelwagens voorbij zie komen op het spoor dat speciaal voor PON in het leven gehouden wordt. Ik zie ze alleen niet elke dag voorbij komen, dus wellicht dat er inderdaad een groot deel per vrachtwagen gaat, heb ik geen zicht op. (maps)

Wat een stelletje onruststokers zitten er hier op de site...
Dankzij jouw bijdrage (4e bericht notabene) krijg ik ook bijna het idee weg te blijven. Hou je aub een beetje in zeg, PM een mod als je het ergens niet mee eens bent... :S

EdK

Forumguru
Wat een stelletje onruststokers zitten er hier op de site

Waar is deze tekst op gebasseerd ?? wel erg basic tekst zo !
Dus als je zulks soort uitspraken doet dan wel even verder toelichten !
Een kreet uit de lucht is nergens op gebaseerd op deze manier !

En maw ik ben tegen censuur maar zo'n uitspraak mag van mij door de moderators zo verwijderd worden !

Oja nog een fijne avond toegewenst

erik2907

Actief lid
vandaag onze greenline opgehaald en wat rijd ze lekker!!!

Helemaal volgens afspraak afgeleverd.
Even voor de mensen die het bleutooth pakket hebben iphone werkt perfect op systeem.:super::super::super:

Tja, mijn iPhone klapt er regelmatig uit, maar die van mijn vrouw niet! Denk dat ik de software van de iPhone maar moet herstellen!

Ik ben afgelopen week gebeld. Ik mag hem a.s. vrijdag op komen halen :super:

Zou eens tijd worden. Heb er bijna 3,5 maand op moeten wachten :icon_smile_dead:

@ junr:

Hier kan ik erg gelukkig van worden!!

@ erik2907:

Welke software versie hebben jullie op de iPhone en welk model? Jailbreak of standaard?

van_der_P

Senior Member
En dan is na gemiddeld 6 weken de nieuw er al weer vanaf. Dat is toch raar
Maar uitzondering bevestigen nog steeds de regel, ik ben er nog steeds gek op en dat na 13 weken.

erik2907

Actief lid
@ erik2907:

Welke software versie hebben jullie op de iPhone en welk model? Jailbreak of standaard?

Software versie is 4.2 en géén jailbreak. Het vreemde is dat de mijne iedere keer eruit klapt (SKODA --> geen verbinding in het menu Bluetooth van de iPhone). De weergave in de maxidot is dan [connect] en als ik dan dit selecteer dan connect de iPhone weer totdat hij er weer uitklapt.
Met de telefoon van mijn vrouw nul problemo, werkt perfect!

Dat is inderdaad wel apart, de iPhone is een bijna geniale uitvinding, maar soms kunnen ze wel rare kuren hebben. Zoals je al zei, misschien een verse install proberen. Dat je IOS 4 erop hebt staan is mooi, hebben wij ook, hopelijk gaat het over een maandje bij ons ook werken.

junr

Nieuw lid
iPhone 4.01

volgens mij moeten we nieuw draadje beginnen maar goed.

de reden waarom hij er steeds uitklapt is omdat je een user aan moet maken in het menu.
Zelfde probleem had ik ook na user aanmaken alle problemen weg.
Mijn iPhone is gejailbreakt ( goed Nederlands)
vandaag de heledag rond gereden auto pakt iPhone steeds weer goed op.
Helemaal heppie met bleutooth en gl
En de turbo doet het zo goed!!!!!!

wanderer

Senior Member
dit is gewoon topic kaping, in een bestaand topic vrolijk bewust over iets anders verder gaan....maar ja zo verlopen de meeste onderwerpen hier....totale chaos...

erik2907

Actief lid
volgens mij moeten we nieuw draadje beginnen maar goed.

de reden waarom hij er steeds uitklapt is omdat je een user aan moet maken in het menu.
Zelfde probleem had ik ook na user aanmaken alle problemen weg.
Mijn iPhone is gejailbreakt ( goed Nederlands)
vandaag de heledag rond gereden auto pakt iPhone steeds weer goed op.
Helemaal heppie met bleutooth en gl
En de turbo doet het zo goed!!!!!!

En hoe gaat dat dan?

Bovenaan Onderaan