NPS misschien over 4 weken...@orange.x: Is ook zo, maar was een leuk detail geweest. Alvast veel plezier maandag!!
8 dagen geleden was het nog NJS, zo hard gaat het.
En NLD klinkt leuk, beter dan KGB welke ik heb zien rijden...
NPS misschien over 4 weken...@orange.x: Is ook zo, maar was een leuk detail geweest. Alvast veel plezier maandag!!
Ja, die kende ik, maar wilde die niet noemen, klinkt zo erg negatief...Wat was het ook alweer: Nonverbal Learning Disabilities??
jaja, als t meezit straks 130 op de snelweg.Al moet laag vliegen af en toe kunnen :winkie:
Zonet de auto opgehaald in Almere........
-wel een koeling in het dashboardkastje (climatronic)
-geen spiegeltjes in de kleppen, geen handgreep en een "simpel" lampje in het midden (geen gordijnairbags)
Foto's volgen!
Ik heb ook geen handgrepen en spiegels, zie opties in mn handtekeningApart. Ik heb de auto ook vanmorgen opgehaald (9:00u). Wel spiegeltejs in de kleppen, wel handgrepen.
Welke opties had je?
Inderdaag, geen gordijnairbags en geen spiegels en grepen.@Bertm & Fredv: Jullie hebben dus beide geen gordijnairgbags meebesteld? En de een heeft wel spiegels en grepen en de ander niet??
Welke opties had je?
Geen telefoonvoorbereiding, maar wel armsteun, metallic lak, maxidot, klein leder, climatronic en achterramen elektrisch.
Er zit wel een soort van roostertje bij het (enkele) lampje boven de spiegel. Maar of daar een microfoontje achter kan??