Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

corsaar

Senior Member
NLD dat staat voor veel afkortingen wat zullen we daar nu eens van maken?
Of houden we het gewoon bij Nederland.

FredV

Banned
:ot:Wat was het ook alweer: Nonverbal Learning Disabilities??
Ja, die kende ik, maar wilde die niet noemen, klinkt zo erg negatief...
Dacht meer aan NLD nederlandse luchtvaart dienst, je loopt nu in de wolken, maar je kunt beter met dat kenteken met beide benen op de grond blijven staan..

Bertm

Actief lid
Zonet de auto opgehaald in Almere........
-wel een koeling in het dashboardkastje (climatronic)
-geen spiegeltjes in de kleppen, geen handgreep en een "simpel" lampje in het midden (geen gordijnairbags)
Foto's volgen!

Apart. Ik heb de auto ook vanmorgen opgehaald (9:00u). Wel spiegeltejs in de kleppen, wel handgrepen.
Welke opties had je?

kit

Lid
Ja vandaag is het zo ver!!!

Om 4 uur kan ik mijn GL ophalen.:super:

Kenteken ..-NLD-.

Jullie horen nog van mijn bevindingen.

@Bertm & Fredv: Jullie hebben dus beide geen gordijnairgbags meebesteld? En de een heeft wel spiegels en grepen en de ander niet??

woozie

Actief lid
vrienden,

ik zie denk ik een verband tussen de bijgeleverde spiegeltjes, handgrepen en leeslampjes bij greenlines met en zonder carkit.

het lijkt er op of je bij de carkit de genoemde acc. er wel bij krijgt.

de microfoon van de carkit zit bij de leeslampjes geintegreerd. misschien dat dit niet geintegreerd kan worden bij de normale binnenverlichting?

(ik ben me er van bewust dat ik bovenstaande ook in het draadje 'bluetooth carkit in greenline' heb gepost.. maar aangezien het er nu ook hier over gaat ook even hier gepost.)

wie heeft de carkit wel, maar niet de genoemde spiegels, handgrepen en leeslampjes?

@woozie: ik dacht dat het vooral te maken had met de gordijn airbags. Had hier opt forum gelezen dat het ergens in de folder ook specifiek vermeld was. Dus dan zouden er meer mensen moeten zijn MET het BT gebeuren en dus ook spiegels en handgrepen..

woozie

Actief lid
@ orange.x

jup....
ik ben benieuwd of dat inderdaad zo is!

en anders ben ik benieuwd waar de microfoon zit in een greenline met de carkit maar zonder de spiegels, handgrepen en leeslampjes.

maar je hebt gelijk dat ze normaal bij de airbags zitten en zo in de folder staat.
echter komt het wel erg vaak voor dat ook zonder de airbags deze acc. geleverd worden. er moet toch verklaring voor zijn?

namleop

Actief lid
Welke opties had je?

Geen telefoonvoorbereiding, maar wel armsteun, metallic lak, maxidot, klein leder, climatronic en achterramen elektrisch.
Er zit wel een soort van roostertje bij het (enkele) lampje boven de spiegel. Maar of daar een microfoontje achter kan??

Viper

Lid
Auto is binnen bij de dealer, kan hem volgende week ophalen.
Kentenken wordt: NLP

Morgen alvast eens even een kijkje gaan nemen :489:

Bertm

Actief lid
Geen telefoonvoorbereiding, maar wel armsteun, metallic lak, maxidot, klein leder, climatronic en achterramen elektrisch.
Er zit wel een soort van roostertje bij het (enkele) lampje boven de spiegel. Maar of daar een microfoontje achter kan??

Het verschil is inderdaad dat ik wel telefoonvoorbereiding heb.
Maar wat de handgrepen daar dan weer mee te maken heeft?
Multifunctioneel stuur?

Morgenvroeg om 9:30 uur kan ik de GL gaan ophalen, kenteken is xx-NLF-x
Het is dus zover, achteraf gezien gaat de tijd toch snel....

peperskoda

Forumguru
Het roostertje dat naast de binnenverlichting zit heeft al een functie namelijk die van temperatuur sensor voor de climatic/climatronic.

Bovenaan Onderaan