frieteboer
Lid
Vreemd dat je je kenteken al weet. Dan staat de auto al lang bij de dealer. En levering maandag?
De auto staat van 24/9 bij de dealer. Ik ontvang hem wegens drukte pas dinsdag a.s
Vreemd dat je je kenteken al weet. Dan staat de auto al lang bij de dealer. En levering maandag?
Het kenteken is verder nog blanco omdat dealers de ingangsdatum via een tool bij de RDW zelf kunnen registreren. En dat gebeurt vrijdagochtend vlak voor de levering! Dat is dan de datum 1e toelating! Het vooraf verkrijgen van het kenteken en meldcode is onder andere om de klant de mogeljkheid te geven om de verzekering tijdig af te sluiten / de gegevens door te geven!
Zonet de auto opgehaald in Almere. Aflevering ging uitstekend, erg aardige verkoper en auto stond er mooi bij. Goede uitleg en hij stond fantastisch te glimmen. Helaas regent het nu dus dat glimmen is meteen een stuk minder.
En:
-wel een koeling in het dashboardkastje (climatronic)
-geen spiegeltjes in de kleppen, geen handgreep en een "simpel" lampje in het midden (geen gordijnairbags)
Net de eerste 5 km naar mijn werk gereden, en dat rijd LEKKERR!
Foto's volgen!
Mijn dealer liet vandaag nog weten dat de auto vorige week van de lopende band is gerold en misschien dit weekend al daar op de plaats staat. .
Nog ff volhouden Niels, komt goed....sterkte!Mijn dealer liet vandaag nog weten dat de auto vorige week van de lopende band is gerold
Ja ja, hier ook eindelijk goed nieuws: kenteken xx-NLD-x wordt ook ons nieuwe kenteken :super:. Zijn er dus al 3 met dit kenteken .Die moet ik inslikken. Ook mijn kenteken xx NLD x.
alle reeksen xx-NLD-8 en XX-NLD-9 zijn allemaal skoda's en veruit de meeste zijn fabia greenlines