Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

Het kenteken is verder nog blanco omdat dealers de ingangsdatum via een tool bij de RDW zelf kunnen registreren. En dat gebeurt vrijdagochtend vlak voor de levering! Dat is dan de datum 1e toelating! Het vooraf verkrijgen van het kenteken en meldcode is onder andere om de klant de mogeljkheid te geven om de verzekering tijdig af te sluiten / de gegevens door te geven!

Ja ik vroeg er inderdaad naar ivm de verzekering en ik heb toen het volledige kenteken gekregen, en levering is dinsdag a.s pas.

namleop

Actief lid
Zonet de auto opgehaald in Almere. Aflevering ging uitstekend, erg aardige verkoper en auto stond er mooi bij. Goede uitleg en hij stond fantastisch te glimmen. Helaas regent het nu dus dat glimmen is meteen een stuk minder.
En:
-wel een koeling in het dashboardkastje (climatronic)
-geen spiegeltjes in de kleppen, geen handgreep en een "simpel" lampje in het midden (geen gordijnairbags)

Net de eerste 5 km naar mijn werk gereden, en dat rijd LEKKERR!
Foto's volgen!

corsaar

Senior Member
@ Namleop Mooi geniet ervan ook zonder spiegels en hangrepen zal dat wel lukken.
Niet de hele dag uit het raam zitten staren naar je auto !

FredV

Banned
@namleop: gefeliciteerd, veel veilige en plezierige kilometers toegewenst.
En weer een blije rijder erbij. Ja, hij/zij rijdt boven verwachting!

NielsW

Lid
Mijn dealer liet vandaag nog weten dat de auto vorige week van de lopende band is gerold en misschien dit weekend al daar op de plaats staat. :D. Dan nog rijklaar maken en afleveren die hap.

tot die tijd :koffie:

Viper

Lid
Hey Niels, we gaan gelijk op, mijne is ook vorige week geproduceerd, en onderweg naar de importeur (status afgelopen dinsdag) :cool:

erik2907

Actief lid
Zonet de auto opgehaald in Almere. Aflevering ging uitstekend, erg aardige verkoper en auto stond er mooi bij. Goede uitleg en hij stond fantastisch te glimmen. Helaas regent het nu dus dat glimmen is meteen een stuk minder.
En:
-wel een koeling in het dashboardkastje (climatronic)
-geen spiegeltjes in de kleppen, geen handgreep en een "simpel" lampje in het midden (geen gordijnairbags)

Net de eerste 5 km naar mijn werk gereden, en dat rijd LEKKERR!
Foto's volgen!

Fijne dealer! Morgen (0110) ben ik aan de beurt!! 10:30 uur weer een blijde rijder !!

Bertm

Actief lid
Vreemd dat je je kenteken al weet. Dan staat de auto al lang bij de dealer. En levering maandag?

Die moet ik inslikken. Ook mijn kenteken xx NLD x.
Hij staat overigens op vandaag. 30 september.
Ik weet niet hoe dit administratief werkt. Wellicht vraagt Pon de kentekens al aan ???

Maar hij rijdt wel lekker.

Bertm

Actief lid
Toen ik vanmorgen om half negen mijn nieuwe GL op haalde. Kwam er weer een trailer met Greenlines voor rijden.
Mijn dealer in Lelystad gaf aan dat hij er heel druk mee is.

Eergisteren de auto opgehaald bij de dealer.
Goede uitleg, van motorkap tot achterklep en ook het eventuele vervangen van een dimlicht.
Alles zit netjes gemonteerd inclusief de vaste trekhaak (zonder te zagen en origineel van Skoda).
Meteen een afspraak gemaakt met Excellent Audio voor het inbouwen van een parrot (MK9200).

Oh ja, de beginstand bij aflevering was 9 km.

paulus474

Senior Member
Die moet ik inslikken. Ook mijn kenteken xx NLD x.
Ja ja, hier ook eindelijk goed nieuws: kenteken xx-NLD-x wordt ook ons nieuwe kenteken :super:. Zijn er dus al 3 met dit kenteken :laugh:.
Auto besteld op 8 mei (week 18) en aflevering a.s. zaterdag (week 39): was dus 21 weken wachten, pfffffffffff....

Wij hebben deze week de auto gekregen, met als kenteken xx-nkn-4. bij de dealer stonden nog 3 auto's klaar met deze range en hij had er ook nog setjes van op kantoor liggen.
Die van ons en de 3 die klaar stonden allemaal Fabia Combi greenline

alle reeksen xx-NLD-8 en XX-NLD-9 zijn allemaal skoda's en veruit de meeste zijn fabia greenlines

Wij zullen nog zeker een goede vier wkn moeten wachten, grote kans dat wij voor een dergelijk kenteken niet meer in aanmerking komen, maar om eerlijk te zijn had XX-NLD-XX me wel leuk geleken....

@Favreleuba: hier ook het geval. Aanstaande maandag is dan de aflevering, maar had NLD ook wel nice gevonden. NLX mag ook nog wel opzich :)
Achja, tgaat om de auto, niet om het kenteken :)

Had nog even geinformeerd naar de betaling en dat is allemaal in orde. Dus maandag gaat ie overgenomen worden! Woopdiedoe!

Bovenaan Onderaan