Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

FredV

Banned
JIPPIE!!

Eindelijk, eindelijk...het wachten gaat beloond worden.
Wordt nu morgenavond of vrijdag.....moooooeeeeeeiiiiillliijjjkkk dat wachten!!
Veel sterkte met het wachten en wle een leuke verrassing, jammer dat het iets anders uitpakte, maar echt, het wachten is de moeite waard!

Aangezien dit toch het grootste off-topic draadje is :-)
FF nog over die betalingen. Kreeg van mijn dealer te horen dat PON erg achter de betalingen aanzit en het liefst al vooruit betaald krijgt. Er is hierover een brief/mailwisseling naar iedere dealer gegaan.
De reden hiervoor is, omdat de fabriek hierom vraagt.
Zo hoopt PON om volgend jaar een iets wat grotere vinger in de pap te hebben bij de fabriek

Eindelijk vandaag telefoontje gehad.
Maandag 4 Oktober afspraak gemaakt om 16.00 uur
Mijn Skoda Fabia Green Line 1,2TDI Cappucino Beige.
Opties Dakdragers, Middenarmsteun, Elek. Ramen achter, Dakrails en Parrot MKI9200
Super

namleop

Actief lid
Leuk al die afleveringen, inderdaad begint het mooi te lopen lijkt het wel. Op de weg zie ik ook steeds meer Greenlines rijden. Misschien maar eens elkaar gaan groeten a la Mini- of motorrijders?

Enne @boer96: komt neer op een sigaar uit eigen doos! Maar ja wel een mooi cadeautje. Kost een vermogen aan inpakpapier maar dan heb je ook wat. :)

erik2907

Actief lid
Vreemd dat je je kenteken al weet. Dan staat de auto al lang bij de dealer. En levering maandag?

Mijn auto is in de nacht van zondag op maandag afgeleverd bij de dealer, op dinsdag is het kenteken aangevraagd (xx-NLD-x) en vrijdag wordt de auto geleverd! Het kenteken is verder nog blanco omdat dealers de ingangsdatum via een tool bij de RDW zelf kunnen registreren. En dat gebeurt vrijdagochtend vlak voor de levering! Dat is dan de datum 1e toelating! Het vooraf verkrijgen van het kenteken en meldcode is onder andere om de klant de mogeljkheid te geven om de verzekering tijdig af te sluiten / de gegevens door te geven!

FvElswijk

Nieuw lid
@ FredV

Is het mogelijk om 15.000-20.000 euro via een pintransactie af te rekenen? Volgens mij kan dat bij geen enkele bank.

erik2907

Actief lid
Wat een rare tijd zouden ze snacht's bezorgd worden?

Afgelopen maandagochtend om 5 uur even bij de dealer gekeken voordat ik naar mijn werk ging en raad eens, staan ze op zijn terrein de Greenlines te parkeren (7x) 's middags het belletje dat hij binnen was! Dus ik heb onze eigen auto gezien die gelost werd! En ja, ze leveren 's avonds en 's nachts omdat er minder verkeer op de weg is (chauffeur minder uren achter het stuur omdat ze niet in de file staan). Vrijdag de 1e levering!!!!

@ FredV

Is het mogelijk om 15.000-20.000 euro via een pintransactie af te rekenen? Volgens mij kan dat bij geen enkele bank.

Is geen enkel probleem, heb zelf bij een dealer gewerkt als verkoper en heb ook klanten €35.000 laten pinnen. Wel leuk om zo'n bedrag op een pinbon te zien.

Wasmachineman

Forumguru
Je kunt bij je bank aanvragen om een eenmalige transactie te doen van een dergelijk bedrag. Dat bedrag moet ook op je rekening staan en dan kun je het daar pinnen. Werkt bij ons ook zo in 2000 en 2004 eveneens.

ramsedie

Nieuw lid
Bij de Rabobank kan je het zelfs online regelen (€ 50.000,-) als je inlogt in hun internetbankiersysteem.

De ING doet uit veiligheid niet aan verhogen van je pinlimiet, maar laat je wel met € 15000,- contant geld over straat lopen.

Bovenaan Onderaan