Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

Trucker

Actief lid
Ik ben net bij de dealer geweest en mijn fabia staat nu bij pon en komt eind deze week begin volgende week bij de dealer aan.
Gelijk afspraak gemaakt voor aflevering maandag 11 oktober om 16.00 word onze fabia afgeleverd dus nog 12 nachtjes!!
@fred hoeveel seconde zijn dat?:aangenaam:
Wat een opluchting eindelijk weet je waar je aan toe bent.

Wasmachineman

Forumguru
Maandag 11 oktober.....kan het niet op zaterdag de 9e eind van de middag, haha! Lekker in het weekend dan al, scheelt misschien wel 100.000 seconden!!

Tijd vliegt en we slepen je er wel door heen hoor! Succes met wachten, Trucker!!

@trucker Het wachten zal beloond worden.
Heb zelf wel gelukkig minder lang hoeven te wachten.
Had de auto op 16-8 besteld en de aflevering was op 28-9.
Heb een auto gekregen die in voorruit besteld was.

A.s. zaterdag wordt die van mij afgeleverd, eindelijk na 17 weken!
Nog 3 nachtjes slapen.... :winkie:
Nee gewoon je ding doen, dan gaat de tijd het snelst! Er zo min mogelijk aan denken, en de tijd vliegt!

Trucker

Actief lid
Amplifier ja met 17 weken heb jij het nog moeilijker als ik,dus eigenlijk moet ik niet zeuren met 15 weken.
Sterkte de laatste 3 nachtjes.

vinshi

Lid
Nou ik heb gisteren ook weer eens met mijn dealer gebeld kreeg echter slecht nieuws te horen, De verwachte productieweek is verschoven van week 42 naar 46 dus weer 4 weken langer wachten was ik echter niet blij mee omdat ik nu nog in mijn jetta benzine rij en ik iedere week 900 km woon werkverkeer rij. Dus ik zit met smart te wachten op de greenline.

FredV

Banned
A.s. zaterdag wordt die van mij afgeleverd, eindelijk na 17 weken!
Nog 3 nachtjes slapen.... :winkie:
Nee gewoon je ding doen, dan gaat de tijd het snelst! Er zo min mogelijk aan denken, en de tijd vliegt!
Amplifier,
Jou wacht een mooi weekend en, zeker weten, nog vele mooie dagen met rijplezier!

FredV

Banned
. Dus ik zit met smart te wachten op de greenline.
Oeps, ja dat scheelt een hoop pegels in je portemonnee.

Er zijn twee opties voor je, je kijkt naar alle foto's die we hebben geplaatst en gaan plaatsen
of je wordt stik jaloers en kijkt niet.
Dat laatste beveel ik je niet aan, want door t kijken weet je dat jouw tijd komt en je beloond wordt:)

Ron467

Actief lid
Om dit elle lange draadje nog langer te maken:

De mijne is ook gemaakt en onderweg naar nedeland :aangenaam:

Nu moeten al die de GL etjes maar wat meer wachten om plaats te maken voor mijn TSI DSG :super:

Of zal het juist langer duren doordat ze de mijne wat langer in de werkplaats/showroom willen houden om te laten zien dat er ook nog andere uitvoeringen dan GL zijn ? :winkie:

inir

Lid
Mensen, het is het wachten meer dan waard !
Inmiddels is mijn GL ook afgeleverd, kleur aqua blue.
Heb er nu zo'n 100 km mee gereden en hij is WAANZINNIG.
Zodra je start: het geluid van de motor, je hoort direkt dat het wel snor zit.
Hij rijd heerlijk, het kost echter wel tijd om alle mogelijkheden te leren kennen, want er zit heel wat elektronica op. Maar goed, daar hebben we het instructieboekje voor.
Sterkte gewenst voor allen die nog wachten en geluk gewenst aan hen die er inmiddels een hebben!

FredV

Banned
Mensen, het is het wachten meer dan waard !
Inmiddels is mijn GL ook afgeleverd, kleur aqua blue.
Heb er nu zo'n 100 km mee gereden en hij is WAANZINNIG.
Zodra je start: het geluid van de motor, je hoort direkt dat het wel snor zit.
Hij rijd heerlijk,
Ja he? en de acceleratie valt ook 100% mee?
Ik ben er ook erg blij mee!
Heel veel pelzier en ben benieuwd naar je verbruikcijfers:)

namleop

Actief lid
En morgenochtend om half 10 kan ik (eindelijk) de nieuwe Greenline ophalen!!!! Niet bij de dealer maar bij de aflevershowroom van nieuweautokopen.nl. Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat en wat ik mag verwachten!
Ik rijd al drie maanden in de Fabia I van mijn vrouw, mijn eigen auto heb ik op 5 juli al verkocht. Gelukkig was zij met zwangerschapsverlof en had dus geen auto nodig. Zodoende heb ik al bijna 300 euro bespaard ten opzichte van mijn oude zware VW Passat diesel.

Bertm

Actief lid
Vanmiddag om kwart voor 5 bij Leusden 3 grote opleggers met Greenlines zien vertrekken richting dealer(s):1761:
Wie weet zit jou auto daar ook bij.

Mijn zoon heeft er nog een foto met zijn mobiel van gemaakt. Maar kan de foto niet direct van zijn telefoon afkrijgen. (kabeltje zoek).

JIPPIE!!

Eindelijk, eindelijk...het wachten gaat beloond worden.
Afgelopen 2 weken de dealer bijna gek gemaakt met het verzoek om mn GL voor het weekend af te leveren. Wat is het moeilijk om je in te houden als je weet dat je auto in Nederland is en je maar niet weet wanneer hij bij de dealer is, laat staan wanneer je hem zelf in je bezit hebt.
Dealer bleef maar vaag en er om heen draaien.........weet nu de reden:

Morgen ben ik jarig en mn vriendin speelt al 2 weken onder 1 hoedje met de dealer. Vandaag vroeg klaar met werken en mn vriendin had een verassing geregeld. Werd dus een bezoekje aan onze nieuwe auto! Helaas bleek er nog iets mis te zijn met de financiering (beetje jammer, heb meerdere keren gevraagd of alles in orde was).
Mocht de auto dus nog niet meenemen :'o(
Wordt nu morgenavond of vrijdag.....moooooeeeeeeiiiiillliijjjkkk dat wachten!!

Bovenaan Onderaan