Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

Trucker

Actief lid
gefeliciteerd mooie kleur,ik wens je veel veilige km toe.
ik kom veel in leiden dus zal goed opletten af ik je kan spotten.

FredV

Banned
@Tipmast, mooie auto:)
Aardig om te zien dat bij jou de lifehammer tegen je dorpels zijn bevestigd en bij mij weerszijden tegen de tunnel.

wimv

Actief lid
@FredV: Die zijn heel simpel te verplaatsen hoor. Zitten gewoon in de vloerbedekking geprikt. Maar dat zul je ongetwijfeld al wel weten.

Bertm

Actief lid
He, he eindelijk

De levering van mijn GL is een week uitgesteld. A.s. donderdag kan ik hem eindelijk op halen. In week 26 besteld en nu in week 39 geleverd. Een week later dan gepland.

Je merkt pas hoe het is als je geen auto meer hebt. Dat je hem mist dus. Ik moest mijn Fiat Doblò eigenlijk direct verkopen. Begin week 27.

:baby012::baby012::baby012::baby012:​

Trucker

Actief lid
Je hebt hebt hem deze week al,zelfde bestel week en produktie week en ik heb nog niets gehoord.
Ik ga zaterdag maar even bij de dealer langs.

wimv

Actief lid
@Trucker: maakt niet uit. Wij Arnhemmers zijn niet zo kritisch. Je mag ook een Nissan hier parkeren hoor.

FredV

Banned
@FredV: Die zijn heel simpel te verplaatsen hoor. Zitten gewoon in de vloerbedekking geprikt. Maar dat zul je ongetwijfeld al wel weten.
Ja, en oppassen dat je je niet prikt, ze zijn vlijmscherp.
Heb er genoeg in huis (werk parttime bij VW en kreeg ze).
Ik vond het gewoon opvallend, de een prikt ze hier en de ander daar.

Mixh

Lid
@Trucker,

Sterker nog ik heb hem na jou besteld op 2 juli.

En ik heb 'm op 1 juli besteld, maar ik zal de dupe van de Amundsen-ellende zijn. Favreleuba in het Amundsen-topic elders op dit forum:

Voor zover van onze dealer, en hier op het forum, begrepen zijn de Amundsen systemen, wegens groot succes, momenteel niet aan te slepen. Als gevolg van dit succes zouden wij onze Fabia Combi Greenline pas ergens volgend jaar geleverd kunnen krijgen, zonder Amundsen systeem kunnen we hem waarschijnlijk eind oktober/begin november al geleverd krijgen.
De dealer gaf aan dat hij van plan is om de auto zonder "af fabriek" Amundsen systeem te bestellen en deze zelf in te bouwen. Los zou hij, uit eigen voorraad, wel aan een Amundsen systeem kunnen komen. Als wij de dealer goed hebben begrepen is het enige verschil dat wij geen "haaievin" op het dak krijgen, maar een gewone antenne en dat de GPS ontvanger ergens ingebouwd gaat worden.

Ik heb inmiddels contact opgenomen met mijn dealer die niet erg happig lijkt om dit scenario te volgen. Maar mijn 'definitieve' week 44 is nu weer niet bevestigd, dus ik ga er wat meer druk achter zetten :mad:

Zijn er hier trouwens mensen die hem in 1x hebben betaald? Ik heb van de dealer een, zoals hij zei, algemeen rekeningnummer gekregen van DFM Amersfoort. Maar mijn ING rekenignummer controle werkt niet dus hij geeft niet aan of de naam die ik ingevoerd heb hoort bij het rekeningnummer.

Zou iemand die willen verifieren met mij? Als iemand daar ook gebruik van gemaakt heeft offcourse: rekeningnummer begint met 422***164.

Dat is vervelend, dacht dat hij misschien een speciale reden had aangegeven. Hopelijk heb je op korte termijn succes, zo te zien wacht je al erg lang... Ruim drie maanden langer dan wij hopen te gaan doen.

Mixh

Lid
Dat is vervelend, dacht dat hij misschien een speciale reden had aangegeven. Hopelijk heb je op korte termijn succes, zo te zien wacht je al erg lang... Ruim drie maanden langer dan wij hopen te gaan doen.
Ik hoop je dus niet tegen te komen zolang ik nog wacht. Een GL in MIJN kleur MET navi binnen zes weken geleverd... Daarmee hoef ik niet geconfronteerd te worden :biggthumpdown:

Misschien krijgen wij wel de GL die voor jou bestemd was/is.... :super:
Mocht je t.z.t. nog steeds aan het wachten zijn maak ik wel een paar foto's voor je :grin:

Zijn er hier trouwens mensen die hem in 1x hebben betaald? Ik heb van de dealer een, zoals hij zei, algemeen rekeningnummer gekregen van DFM Amersfoort. Maar mijn ING rekenignummer controle werkt niet dus hij geeft niet aan of de naam die ik ingevoerd heb hoort bij het rekeningnummer.

Zou iemand die willen verifieren met mij? Als iemand daar ook gebruik van gemaakt heeft offcourse: rekeningnummer begint met 422***164.

Waarom pin het bedrag niet gewoon bij de dealer(heb ik ook gedaan),alleen bij de bank je betaallimiet te verhogen.En voordeel is ook dat eerst de aflevering kan bekijken en goed nakijken of alles is gedaan en dan pas betalen/pinnen.

Bovenaan Onderaan