Ja, en oppassen dat je je niet prikt, ze zijn vlijmscherp.@FredV: Die zijn heel simpel te verplaatsen hoor. Zitten gewoon in de vloerbedekking geprikt. Maar dat zul je ongetwijfeld al wel weten.
@Trucker,
Sterker nog ik heb hem na jou besteld op 2 juli.
Voor zover van onze dealer, en hier op het forum, begrepen zijn de Amundsen systemen, wegens groot succes, momenteel niet aan te slepen. Als gevolg van dit succes zouden wij onze Fabia Combi Greenline pas ergens volgend jaar geleverd kunnen krijgen, zonder Amundsen systeem kunnen we hem waarschijnlijk eind oktober/begin november al geleverd krijgen.
De dealer gaf aan dat hij van plan is om de auto zonder "af fabriek" Amundsen systeem te bestellen en deze zelf in te bouwen. Los zou hij, uit eigen voorraad, wel aan een Amundsen systeem kunnen komen. Als wij de dealer goed hebben begrepen is het enige verschil dat wij geen "haaievin" op het dak krijgen, maar een gewone antenne en dat de GPS ontvanger ergens ingebouwd gaat worden.
Ik heb inmiddels contact opgenomen met mijn dealer die niet erg happig lijkt om dit scenario te volgen.
Met welke reden niet erg happig?
Ik hoop je dus niet tegen te komen zolang ik nog wacht. Een GL in MIJN kleur MET navi binnen zes weken geleverd... Daarmee hoef ik niet geconfronteerd te worden :biggthumpdown:Dat is vervelend, dacht dat hij misschien een speciale reden had aangegeven. Hopelijk heb je op korte termijn succes, zo te zien wacht je al erg lang... Ruim drie maanden langer dan wij hopen te gaan doen.
Misschien krijgen wij wel de GL die voor jou bestemd was/is.... :super:
Mocht je t.z.t. nog steeds aan het wachten zijn maak ik wel een paar foto's voor je :grin:
Zijn er hier trouwens mensen die hem in 1x hebben betaald? Ik heb van de dealer een, zoals hij zei, algemeen rekeningnummer gekregen van DFM Amersfoort. Maar mijn ING rekenignummer controle werkt niet dus hij geeft niet aan of de naam die ik ingevoerd heb hoort bij het rekeningnummer.
Zou iemand die willen verifieren met mij? Als iemand daar ook gebruik van gemaakt heeft offcourse: rekeningnummer begint met 422***164.