Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

FredV

Banned
Ja, klopt zeer zeker, maar ik ben verbaasd over de korte levertijd. Ik wil je feliciteren met het snelle verkrijgen van deze fraaie auto! Ik hoop dat je er veel veilige en zuinige kilometers mee zal maken.
Combiron, jouw tijd komt ook, en het is de moeite vna het wachten waard!

Snoopy

Lid
Vincent, alvast proficiat en veel rijgenot.
Fijn dat voor jou de wachttijd zo kort is.
Iemand een idee hoe dat komt, misschien een bestelling van een ander die geannuleerd is?

Waarschijnlijk is de bestelling van Vincent al in voren geplaatst. Voor zover begrepen kan een dealer, als hij hem verkoopt, vlak van te voren de eventuele opties/kleur e.d. doorgeven. Als hij hem niet verkoopt zal hij voor de gangbare opties/kleur kiezen om hem alsnog te kunnen verkopen.

Bij ons is een vergelijkbaar iets van toepassing, wij hebben hem in wk 37 besteld en met een beetje geluk kan hij in wk 43/44 opgehaald worden.

kit

Lid
Afgelopen zaterdag naar onze greenline wezen kijken bij de daeler!!!

Wat een pracht auto om te zien!:2133:

1 oktober om 4 uur kunnen we hem ophalen, kan niet wachten.

Al met al vind ik de levertijd ook wel meevallen, besteld op vrijdag 2 Juli bij de daeler op 24 September.(12 weken)

Snoopy

Lid
Dat klopt, dealers kunnen tot 2 of 3 weken vantevoren nog veranderingen in de configuratie doorgeven aan de fabriek.
Als de definitieve produktiedatum bij de fabriek is vastgesteld kan dit niet meer.
Ikzelf heb er ongeveer 2 weken voor de deadline nog de pdc bij laten zetten. In het geval van Vincent zou het inderdaad kunnen zijn dat zijn auto komt van een vantevoren bestelde batch door de dealer, dan zou hij zo'n beetje de laatste van deze batch krijgen.

FredV

Banned
Afgelopen zaterdag naar onze greenline wezen kijken bij de daeler!!!

Wat een pracht auto om te zien!:2133:

1 oktober om 4 uur kunnen we hem ophalen, kan niet wachten.

Al met al vind ik de levertijd ook wel meevallen, besteld op vrijdag 2 Juli bij de daeler op 24 September.(12 weken)
Sterkte met het wachten Kit, je wachten wordt beloond. Vrijdag schijnt het redelijk mooi weer te worden, dus extra feest.
Alvast veel veilige kilometers toegewenst.

zmen

Lid
Net een belletje gehad van de dealer. Morgen komt onze GL binnen. Afspraak gemaakt dat de auto 08 oktober wordt uitgeleverd. Heb gelijk maar een verlofdagje genomen, om samen met mijn vrouw heerlijk te gaan toeren.
Besteld 09 juli

junr

Nieuw lid
Levering

Net de dealer gebeld.
Naar de hoogstewaarschijnelijkheid kunnen we deze week de auto halen.:super:

Besteld 11 juni

Viper

Lid
Net een belletje gehad van de dealer. Morgen komt onze GL binnen. Afspraak gemaakt dat de auto 08 oktober wordt uitgeleverd. Heb gelijk maar een verlofdagje genomen, om samen met mijn vrouw heerlijk te gaan toeren.
Besteld 09 juli

Hmmm :mad:

Dat is idd een week sneller dan bij mijn GL, misschien andere opties...?

zmen

Lid
Opties:

Dakrailing, Climatronic, Elektrische raambediening achter, Middenarmsteun, Parking Distance, Sunset, Metallic lak.

Hoi FredV, Foto's zien er goed uit. Zodra wij onze auto in bezit hebben zal ik ook een album aanmaken​

Volgende week maandag wordt het voor ons zeer waarschijnlijk. Even paar uurtjes eerder naar huis en dan ophalen. Morgen de afspraak even definitief maken. Even geld overmaken :tongue: En dan kunnen we over een weekje erin broemen. Dinsdag erop gelijk ritje naar Purmerend en terug. Even goed inrijden die handel :)

Donderdag onze Fabia Greenline opgehaald bij auto Goossens in Hapert, wonen
in Leiden winden dit geen probleem horen in Brabant goede berichten over deze dealer, Trekhaak origineel skoda perfect gemonteerd zonder zagen en 13 polige stekker dat voor 360 euro, spatlappen voor en achter, midden armsteun, dakrails, brillen houder, schotjes kofferbak, Aqua blue, vrijdag reserve wiel ophalen, rijden veel in Denemarken en Zweden en met een spuit busje lijkt ons dat niet succesvol, Aflevering dealer was uitstekend alle tijd en veel uitleg.
500 km gereden en zeer tevreden, missen onze Mitsubishi Pajero Pinin niet ondanks 105000 tevreden kilometers

Bijlagen

• SKODA FABIA COMBI  1.2 TDI 001.jpg
    SKODA FABIA COMBI 1.2 TDI 001.jpg
    24,2 KB · Weergaven: 59
  • SKODA FABIA COMBI  1.2 TDI 002.jpg
    SKODA FABIA COMBI 1.2 TDI 002.jpg
    26,4 KB · Weergaven: 56
  • SKODA FABIA COMBI  1.2 TDI 009.jpg
    SKODA FABIA COMBI 1.2 TDI 009.jpg
    19 KB · Weergaven: 74
  • SKODA FABIA COMBI  1.2 TDI 004.jpg
    SKODA FABIA COMBI 1.2 TDI 004.jpg