Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

Heb net bericht gehad van de dealer, kan mijn exemplaar ophalen op 5 oktober om 14u.
Alles is precies volgens het schema gegaan zoals de dealer vooraf had gezegd. Dus besteld in week 24, PDC nabesteld week 30, productie in week 37, in nederland week 38 en rijden in week 40.

Dus nog 11 dagen en dan :bye: audi.

Polvo

Actief lid
Deze week besteld, levering waarschijnlijk 2e week januari.
Als het dashboardkastje koeling er niet in zit wordt het er in gebouwd. :xyxthumbs:

ik krijg hem morgen. heb de greenline op 24 mei besteld en morgen dus 4 maand later (16 weken) ophalen. Een weekje later dan de planning die bij koop is afgegeven dus dat klopt wel goed.

FabiaGL

Actief lid
Ik was vandaag bij mijn dealer en daar stonden zeker 40 fabia's greenline, toen ik er naar vroeg werd mij verteld dat er de komende 5 weken zeker 45-50 per week moeten worden afgeleverd en dat de bestellingen zeker net zo hard binnen blijven komen. dit zou betekenen dat deze dealer met alle modellen bij elkaar voor €1.000.000 per week aan auto's verkoopt als gevolg van het fiscaal beleid. nadeel is echter wel dat er voorlopig bijna geen tijd is om onderhoud of garantiewerk in te plannen.

Ben vandaag even langsgeweest voor een update.
Bij bestelling is mij verteld dat ik de auto in Oktober kon verwachten.
Definitieve week van produktie is nu bekend en dat is week 41, geheel volgens planning dus (al duurt het toch wel heel erg lang....)

Eind Oktober hoop ik in mijn GL rond te gaan rijden. Aflevering zal wel heel snel volgen nadat de Dealer hem binnen heeft gekregen want hij hoeft er maar weinig aan te doen, zelfs het poetsen wil ik zelf doen.

Snoopy

Lid
Vandaag nog even een belletje naar de dealer.
De definitieve produktieweek is week 39, is dus volgende week.
Dan is de tijd van bestelling (week 31) tot aflevering (week 41 of 42) dus 11 of 12 weken.
Dit valt mij helemaal niet tegen als je ziet hoelang anderen moeten wachten.

28 September krijgen we hem

Wij hebben geluk, ik lees dat er mensen zijn die 13 a 15weken moeten wachten.
Hebben hem op 16Augustus besteld en wordt morgen 28September al geleverd dus maar 6weken.
Nog 1dag wachten wat duurt die dag lang.

FredV

Banned
Wij hebben geluk, ik lees dat er mensen zijn die 13 a 15weken moeten wachten.
Hebben hem op 16Augustus besteld en wordt morgen 28September al geleverd dus maar 6weken.
Nog 1dag wachten wat duurt die dag lang.
Vincent, sterkte met het wachten. Ik kan je vertellen dat je straks een hele blije rijder bent.
De GL bevalt mij uitsteken!

Hoe dan ook heb je wel mazzel :tongue: Maar veel plezier, mag de onze alst goed is deze week ergens op halen. Als ik meer weet laat ik het wel even weten :)

Combiron

Actief lid
Ja, klopt zeer zeker, maar ik ben verbaasd over de korte levertijd. Ik wil je feliciteren met het snelle verkrijgen van deze fraaie auto! Ik hoop dat je er veel veilige en zuinige kilometers mee zal maken.

Bovenaan Onderaan