Spannend, t komt goed, geloof menog 3 weken :S.
Deze week de productieweek voor mij
4 en 5 verbetert sterk met Ventura maar daar liep al een draadje over.Ik verbaas me nog steeds over de acceleratie in 1, 2 en 3, daar is niks mis mee
4 en 5 zijn overdrives, belangrijk is hoe de koppelkromme na tunen eruit ziet. Denk dat de overige versnellingen er ook baat bij hebben.4 en 5 verbetert sterk met Ventura maar daar liep al een draadje over.
Als het dashboardkastje koeling er niet in zit wordt het er in gebouwd. :xyxthumbs:
ik krijg hem morgen. heb de greenline op 24 mei besteld en morgen dus 4 maand later (12 weken) ophalen. Een weekje later dan de planning die bij koop is afgegeven dus dat klopt wel goed.
Autobedrijf RIJNWOUD uit Rotterdam, de grootste van Zuid-Holland.Zo, zo en wie is deze dealer dan wel niet? In welke plaats zit hij?
Vincent, sterkte met het wachten. Ik kan je vertellen dat je straks een hele blije rijder bent.Wij hebben geluk, ik lees dat er mensen zijn die 13 a 15weken moeten wachten.
Hebben hem op 16Augustus besteld en wordt morgen 28September al geleverd dus maar 6weken.
Nog 1dag wachten wat duurt die dag lang.