Ik heb geen gordijnairbags.@Bertm & Fredv: Jullie hebben dus beide geen gordijnairgbags meebesteld? En de een heeft wel spiegels en grepen en de ander niet??
Ik heb geen gordijnairbags.@Bertm & Fredv: Jullie hebben dus beide geen gordijnairgbags meebesteld? En de een heeft wel spiegels en grepen en de ander niet??
Het roostertje dat naast de binnenverlichting zit heeft al een functie namelijk die van temperatuur sensor voor de climatic/climatronic.
Toen ik gisteren door Duitsland reed heb werd mijn dag weer even goed gemaakt door een trailer vol met nagel-neue fabia combi's...mooi spul.
Gefeliciteerd! en veel fijne en veilige klometers toegewenst!vandaag onze greenline opgehaald en wat rijd ze lekker!!!
Helemaal volgens afspraak afgeleverd.
Even voor de mensen die het bleutooth pakket hebben iphone werkt perfect op systeem.:super::super::super:
Onvoorstelbaar, in t systeem ziet de dealer zelf hoe t ermee staat.Ik zou hem deze week krijgen, echter niks gehoord, dus ik de dealer bellen.
" Nee meneer, die van u staat voor productie week 45 "
En dat terwijl ik 4 weken geleden nog bevestigd had gekregen dat alles volgens plan verliep. Hoe kan dat ja meneer, dat weten we niet we zullen met PON bellen.
Een dealer verwacht toch in week x 10 auto's uit te leveren als dan de vrachtauto komt met slechts twee auto's ga je toch uitzoeken waar de rest is of is dat te simpel gedacht?