Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

Snoopy

Lid
ZMEN, succes morgen en veel rijplezier.
Mijn vriend heeft zijn GL vanmiddag opgehaald, maar hij is steeds van huis dus ik heb 'm nog niet gezien.:mad:

Mixh

Lid
Zo zit je drie maanden te wachten op een definitieve planning en zo ineens belt vanochtend de dealer dat de GL eigenlijk helemaal klaar staat :super:
Wachten is op kenteken, dinsdag- of woensdagmiddag kan ik 'm halen :489:

Mixh

Lid
Natuurlijk ben je blij,maar de dealer heeft je onvoldoende op de hoogte gehouden van de voortgang.

Inderdaad niet uit zichzelf, maar ik heb zelf een paar keer gebeld. Laatste keer vertelden ze me dat de productieweek 40 was (eerder 44!). Dus ik ging uit van aflevering in pakweg week 43. Maar mijn GL is dus al in de productieweek afleverklaar gemaakt, inclusief trekhaak. En dat is de meevaller :laugh:

Duck

Nieuw lid
@Mixh, dat is lekker zeg. Mijn auto is ook deze week gemaakt. Dezelfde kleur , maar ik vrees dat ik hem niet volgende week heb :(

Ook wij kunnen binnenkort onze Greenline ophalen. Vrijdag 15-10-2010 is het zover en staat hij klaar bij nieuweautokopen.nl in almere.

corsaar

Senior Member
@Psysics Wil je even melden hoe dat is bevallen, op mijn advies wil een familielid daar ook een greenline bestellen.

Tot nu toe goed, echter hij moet natuurlijk nog geleverd worden! Ben er vandaag even langs geweest om nog wat papieren te brengen. Stonden twee fabia's klaar om te worden afgeleverd (één greeline en een 1.2 tsi combi) en werd op dat moment een auris hybrid afgeleverd.

Ergens in dit topic heb ik gelezen dat iemand, volgens mij 30 sept ook al een fabia heeft opgehaald bij nieuweautokopen.nl

Snoopy

Lid
Heb net nog even naar de dealer gebeld, eind volgende week kan ik 'm ophalen.
Heb hier speciaal om verzocht omdat ik dan met het vrouwtje een aantal dagen naar Duitsland ga.
Dan kan ie al meteen een flink stuk worden ingereden (de auto dus, het vrouwtje hoeft niet meer).:winkie:

@Psysics Wil je even melden hoe dat is bevallen, op mijn advies wil een familielid daar ook een greenline bestellen.

ook wij hebben onze greenline via hen gekocht. aflevering half augustus plaatsgevonden bij de merkdealer.
alles goed en netjes en vooral goedkoper verlopen!!!!!!!!!!

namleop

Actief lid
Ergens in dit topic heb ik gelezen dat iemand, volgens mij 30 sept ook al een fabia heeft opgehaald bij nieuweautokopen.nl

Inderdaad, dat was ik. Uitstekende ervaring, scheelt aardig wat geld t.o.v. de dealer, en contact en informatie verliepen steeds prima. Levertijd werd eerst wat verlengd maar later bleek het toch een week eerder te zijn. Wat wel ontbrak was een bloemetje bij aflevering maar daar is mijn vrouw al overheen hoor. :)

De auto kwam overigens bij Skoda Utrecht vandaan, zij hadden ook keurig op mijn verzoek de type-aanduiding verwijderd.

Trucker

Actief lid
Maandag word de onze afgeleverd en ik moet zeggen wat duurt het weekend toch lang,normmal vliegt het om.
Ik moet zo werken en denk dat ik ook maar even langs de dealer ga om even te kijken hoe hij er bij staat,anders red ik het niet.

FredV

Banned
Maandag word de onze afgeleverd en ik moet zeggen wat duurt het weekend toch lang,normmal vliegt het om.
Ik moet zo werken en denk dat ik ook maar even langs de dealer ga om even te kijken hoe hij er bij staat,anders red ik het niet.
Sterkte dit weekend Trucker, t komt goed....

Bovenaan Onderaan