Natuurlijk ben je blij,maar de dealer heeft je onvoldoende op de hoogte gehouden van de voortgang.Zo zit je drie maanden te wachten op een definitieve planning en zo ineens belt vanochtend de dealer dat de GL
Natuurlijk ben je blij,maar de dealer heeft je onvoldoende op de hoogte gehouden van de voortgang.
ZMEN, succes morgen en veel rijplezier.
Mijn vriend heeft zijn GL vanmiddag opgehaald, maar hij is steeds van huis dus ik heb 'm nog niet gezien.
En terecht, want jij hebt hem een maand later besteld :winkie:@Mixh, dat is lekker zeg. Mijn auto is ook deze week gemaakt. Dezelfde kleur , maar ik vrees dat ik hem niet volgende week heb
@Psysics Wil je even melden hoe dat is bevallen, op mijn advies wil een familielid daar ook een greenline bestellen.
Ergens in dit topic heb ik gelezen dat iemand, volgens mij 30 sept ook al een fabia heeft opgehaald bij nieuweautokopen.nl
Sterkte dit weekend Trucker, t komt goed....Maandag word de onze afgeleverd en ik moet zeggen wat duurt het weekend toch lang,normmal vliegt het om.
Ik moet zo werken en denk dat ik ook maar even langs de dealer ga om even te kijken hoe hij er bij staat,anders red ik het niet.
Maandag word de onze afgeleverd denk dat ik ook maar even langs de dealer ga om even te kijken hoe hij er bij staat,.