veel rijplezier Baz en veilige kilometers toegewenstafgelopen donderdag de FII GL opgehaald bij de dealer te Hoogland.
Besteld in wk20, totale levertijd dus 20wk
ff volhouden dan, op tanden bijten, niet ergeren, en nu maar ff albums bekijken hoe mooi die is.. (mijn albumNet even bij de dealer geweest voorhet bestellen van schotjes in de achterbak, zonnebrilhouder, 12V in achterbak en lade onder voorstoel. Kreeg gelijk te horen dan de auto 23 oktober wordt afgeleverd. :grin:
Al met al dus 4 maanden levertijd geweest.....
jij ook stertke met de 2 lange weken...Net contact gehad met de dealer en hij is geproduceerd en staat klaar voor transport naar Nederland. Ik mag volgens mij niet klagen over de levertijd van 3 maanden.........:grin:
@Repsaj1976 13 weken valt wel mee sterkte de laatste weken, mooie velgen kon dat zomaar ?
afgelopen donderdag de FII GL opgehaald bij de dealer te Hoogland.
Besteld in wk20, totale levertijd dus 20wk
Ach, het onpersoonlijke in deze maatschappij is ook zo kil, en meeleven, wat is het probleem daarvan???Is het nou echt nodig om elkaar steeds weer 'sterkte' te wensen wanneer de levertijd wat langere duurt :ahum:
Kom op mensen, blijf een beetje relativeren...
Zullen we de wereld gaan verbeteren..
@ Mixh: weet je al welke versie van de Amundsen in jouw Fabia is gemonteerd?
Zet je ook wat foto's online? Ga de mijne ook in Hoogland ophalen over 2 weken, erg prettig contact met deze dealer tot nu toe.