Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

Baz

Nieuw lid
Mijn Fabia is ook afgeleverd

afgelopen donderdag de FII GL opgehaald bij de dealer te Hoogland.
Besteld in wk20, totale levertijd dus 20wk

Net even bij de dealer geweest voorhet bestellen van schotjes in de achterbak, zonnebrilhouder, 12V in achterbak en lade onder voorstoel. Kreeg gelijk te horen dan de auto 23 oktober wordt afgeleverd. :grin:
Al met al dus 4 maanden levertijd geweest.....

FredV

Banned
Net even bij de dealer geweest voorhet bestellen van schotjes in de achterbak, zonnebrilhouder, 12V in achterbak en lade onder voorstoel. Kreeg gelijk te horen dan de auto 23 oktober wordt afgeleverd. :grin:
Al met al dus 4 maanden levertijd geweest.....
ff volhouden dan, op tanden bijten, niet ergeren, en nu maar ff albums bekijken hoe mooi die is.. (mijn album :):)

Was best lang, die maanden wachten. Die twee weekjes kunnen ook nog wel. Enne ... inderdaad, ik heb al hel wat albums afgestruind:smiley29:

Net contact gehad met de dealer en hij is geproduceerd en staat klaar voor transport naar Nederland. Ik mag volgens mij niet klagen over de levertijd van 3 maanden.........:grin:

FredV

Banned
Net contact gehad met de dealer en hij is geproduceerd en staat klaar voor transport naar Nederland. Ik mag volgens mij niet klagen over de levertijd van 3 maanden.........:grin:
jij ook stertke met de 2 lange weken...
En.. troost je, de levertijden zijn korter geworden... en mn tanden zijn 2 cm afgesleten van t op een houtje bijten ...

V50

Lid
Is het nou echt nodig om elkaar steeds weer 'sterkte' te wensen wanneer de levertijd wat langere duurt :ahum:

Het lijkt soms wel alsof consumeren het hoofddoel is geworden in deze maatschappij. Met een slaapzak voor een winkel gaan liggen om de nieuwste telefoon te kunnen kopen en elkaar emotioneel ondersteunen als de nieuwe auto een weekje later komt. Kom op mensen, blijf een beetje relativeren...

FredV

Banned
Is het nou echt nodig om elkaar steeds weer 'sterkte' te wensen wanneer de levertijd wat langere duurt :ahum:
Kom op mensen, blijf een beetje relativeren...
Ach, het onpersoonlijke in deze maatschappij is ook zo kil, en meeleven, wat is het probleem daarvan???

Mixh

Lid
@ Mixh: weet je al welke versie van de Amundsen in jouw Fabia is gemonteerd?

@V50: Nope. Zie ik pas als ik 'm afhaal. Ik ga maar 'gewoon' uit van de 310-versie, daar heb ik in ieder geval alle kaarten al van op een stickje...

PureFox

Nieuw lid
We kunnen hem halen!

We hebben 19-8 de GL besteld. We hadden de aflevering verwacht pas in november of januari verwacht. Vanmorgen gebeld door Ab Mulder, Apeldoorn. En....... Volgende week zaterdag kunnen we hem halen! Dat was een aangename verrassing!

Besteld week 33. Aflevering op 16 oktober!
Opties: Cappucino Beige/Domimo Black, climatronic, MaxiDot, zwarte dakrailing, middenarmsteun, elektrische ramen achter, klein lederpakket, Gordijnairbags, MDI, Parkcontrol,

-------------

Bovenaan Onderaan