Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

EdK

Forumguru
Je verbaasd je alleen vandaag ???

maar alles is mogelijk, ook bij Skoda !
Maar het ging nu even over levertijden en vertragingen hierin en om welke onderdelen.
En hier werd sunset genoemd en daar ging ik op in , want er werd panoramadak bedoeld !

En dat bedoelde ik met in de context lezen, er is niet gezegd of het wel of niet leverbaar was voor een Fabia.

icecube

Actief lid
Hoi EdK,

dat snap ik inmiddels. Hierbij is dus ook mijn vraag beantwoord. Ik dacht echter te reageren in het topic over productie schema Fabia en niet Skoda algemeen. Dus in die context heb ik jouw post geïnterpreteerd.

robbiebee

Actief lid
Oorspronkelijk geplaatst door PureFox
We hebben 19-8 de GL besteld. We hadden de aflevering verwacht pas in november of januari verwacht. Vanmorgen gebeld door Ab Mulder, Apeldoorn. En....... Volgende week zaterdag kunnen we hem halen! Dat was een aangename verrassing!

Besteld week 33. Aflevering op 16 oktober!
Opties: Cappucino Beige/Domimo Black, climatronic, MaxiDot, zwarte dakrailing, middenarmsteun, elektrische ramen achter, klein lederpakket, Gordijnairbags, MDI, Parkcontrol,

-------------

ja dit is toch weer heel apart hoor, ik bestel hem 2 weken eerder en ik kreeg van de week te horen dat het wel eens eind november kon worden :confused:
nou afwachten maar weer

Ook ik heb bij AB M. deze auto in week 32 besteld ( exact dezelfde kleur iets minder opties) en ik heb nog niets gehoord :1884:

Vrijdag eindelijk opgehaald. Ik ben er erg blij mee! :cheer:

66001154123834628567100.jpg

PureFox

Nieuw lid
Hopelijk komt het er voor jou ook aan. Ik was vanmorgen even daar om mijn Garmin spulletjes voor inbouw af te leveren. Hij stond er echt! We zullen nog een paar dagen geduld moeten hebben.

@Patrick1980: Die van jou staat mooi te glimmen. Zo trots als een aap ;)

Heb vanochtend contact gehad met mijn dealer. Ook mijn Greenline is inmiddels bij hen binnen. Dinsdag 19 oktober kan ik hem (haar?) ophalen. Heb dan precies 14 weken gewacht.

corsaar

Senior Member
Levering van de bestelde fabia greenline van een familielid is vanaf vandaag 14 weken volgens de dealer.

Mixh

Lid
Eindelijk!

Na 3,5 maand wachten, maar wel vrijwel precies volgens de eerste planning: ik rijd sinds vanmiddag in mijn GL! :super:
Aflevering perfect geregeld, inclusief bos bloemen voor mevrouw Mixh, montage trekhaak heel netjes gedaan. En ook leuk: de (veel) later bijbestelde sunset+el ramen achter (300 euro) bleek in de oorspronkelijk afgesproken prijs verwerkt.
Heel erg blij met mijn dealer dus :529: Hoop dat het zo blijft.

FredV

Banned
Na 3,5 maand wachten, maar wel vrijwel precies volgens de eerste planning: ik rijd sinds vanmiddag in mijn GL! :super:
Aflevering perfect geregeld, inclusief bos bloemen voor mevrouw Mixh, montage trekhaak heel netjes gedaan. En ook leuk: de (veel) later bijbestelde sunset+el ramen achter (300 euro) bleek in de oorspronkelijk afgesproken prijs verwerkt.
Heel erg blij met mijn dealer dus :529: Hoop dat het zo blijft.
Mixh, van harte en heel veel rijplezier en veilige kilometers!
Het is een fijne auto en ben benieuwd naar jouw ervaringen:)

NielsW

Lid
Vandaag met de dealer contact gehad.
Vrijdag/zaterdag kan ik de auto dan ook echt ophalen.
Kenteken is ook bekend :D
**-NNP-*

Nu nog afwachten tot de parrot is ingebouwd.
Heb de microfoon op de A stijl laten plaatsen, als daar teveel wind op staat van de ventilator dan net boven de linker ventilator.

aftellen is begonnen :D

Bovenaan Onderaan