Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

FredV

Banned
vandaag met de dealer contact gehad.
Vrijdag/zaterdag kan ik de auto dan ook echt ophalen.
Kenteken is ook bekend :d
**-nnp-*

nu nog afwachten tot de parrot is ingebouwd.
Heb de microfoon op de a stijl laten plaatsen, als daar teveel wind op staat van de ventilator dan net boven de linker ventilator.

Aftellen is begonnen :d
10
9
8
7
6....

Bertm

Actief lid
.....Nu nog afwachten tot de parrot is ingebouwd. Heb de microfoon op de A stijl laten plaatsen, als daar teveel wind op staat van de ventilator dan net boven de linker ventilator........

Wat jammer van de Parrot. In mijn vorige auto had ik ook een Parrot.
Ik heb nu de bluetooth telefoonvoorbereiding als optie genomen. De carkit werkt uitstekend en uitstekend geïntegreerd in de maxidot, bedienbaar vanaf je stuur, de radio etc...
Geen microfoontje te zien.

Mixh

Lid
@ Mixh: weet je al welke versie van de Amundsen in jouw Fabia is gemonteerd?

Inmiddels is de GL-met-Amundsen binnen. Is 'gewoon' de 310 dus. Volgens mijn dealer is er nog geen Fabia GL met 315 langs gekomen. Maar voor zover ik nu kan beoordelen kan ik goed uit de voeten met deze versie, met de kaarten op SD. Alleen even snel de Belgische mevrouw vervangen, daar had ik na 2,5 kilometer al genoeg van. Normaal vind ik een Vlaams accent wel charmant, maar deze :biggthumpdown:

corsaar

Senior Member
Ik heb nu de bluetooth telefoonvoorbereiding als optie genomen. De carkit werkt uitstekend en uitstekend geïntegreerd in de maxidot, bedienbaar vanaf je stuur, de radio etc...

Helaas heeft de dealer mij een parrot aangepraat,(ik wilde bleutooth) en daar heb ik toch een spijt van !

robbiebee

Actief lid
Levering gepland November 2010 wordt Feb 2011, hier wordt ik niet blij van....:biggthumpdown: maar goed dat de BPM regeling niet veranderd per 01-01-2011, nu even mijn handtekening aanpassen :mad::mad:

robbiebee

Actief lid
@ Robbie, hebben ze ook nog een reden gegeven voor deze vertraging?

te weinig productie capaciteit fabriek danwel te weinig skoda GL's voor NL. Op zich voordeel kenteken 2011 maar moet mij geen extra geld gaan kosten, dat doet het zo altijd want ik rij nu een benzine skoda. Maar dealer moet geen extra kosten gaan rekenen ik rijd nu 4 maximaal 3 maanden langer in mijn huidige auto daar wordt hij niet meer waard van, en ik ga niet de consumentenprijs 2011 betalen ik heb de deal 11 aug dit jaar rond gemaakt. en gelukkig blijft de BPM /MRB hetzelfde in 2011

corsaar

Senior Member
Robbie 12 weken opgeschoven dat is wel heel veel,
wat is hier aan de hand, gaat het zo goed met skoda. ?

Ik begin me zorgen te maken, wij hebben begin sept. besteld en de auto zou geleverd worden 2e helft november.... De dealer afgelopen week gevraagd naar een concretere datum, maar die kon hij niet geven. Ik hoop niet dag het 2011 wordt......ik wil er niet meer voor betalen!! Zou die 12 weken aan de opties liggen???

Ik begin me zorgen te maken, wij hebben begin sept. besteld en de auto zou geleverd worden 2e helft november.... De dealer afgelopen week gevraagd naar een concretere datum, maar die kon hij niet geven. Ik hoop niet dag het 2011 wordt......ik wil er niet meer voor betalen!! Zou die 12 weken aan de opties liggen???

Klopt het kan aan de optie's liggen.
Weet dat bijvoorbeeld het navi systeem problemen opleverd momenteel met de levering.

robbiebee

Actief lid
Ligt niet aan de opties ik heb alleen dakrails, klein lederpakket en multifunc. stuurwiel, augustus besteld, november levering wordt Februari 2011. Het is dat ik de auto graag wil anders konden ze hem stoppen ergens waar het donker is...

Ligt niet aan de opties ik heb alleen dakrails, klein lederpakket en multifunc. stuurwiel, augustus besteld, november levering wordt Februari 2011. Het is dat ik de auto graag wil anders konden ze hem stoppen ergens waar het donker is...

Het komnummer op je aankoop order is hetzelfde dan als je het nu opvraagt bij de dealer?
Krijg een raar gevoel dat jou auto aan iemand anders is verkocht die waarschijnlijk meer betaalde, dus slecht onderhandeld heeft.

Datzelfde verhaal met kommnummer, heb ik ook nog steeds aan de hand.

Ik krijg nu van dealer een ander kommnummer dan ik heb gekregen bij aankoop. Delaer zegt dat ik mij gene zorgen hoef te maken ondertussen kan hij me niet zeggen wanneer levering plaats zal vinden.

Datzelfde verhaal met kommnummer, heb ik ook nog steeds aan de hand.

Ik krijg nu van dealer een ander kommnummer dan ik heb gekregen bij aankoop. Delaer zegt dat ik mij gene zorgen hoef te maken ondertussen kan hij me niet zeggen wanneer levering plaats zal vinden.

Heb je nog steeds niks gehoord?
Ben gister even terug geweest naar de dealer zag er wel een zwarte GL klaar staan voor aflevering, ik zou nog eens vragen als ik jou was.
Je had toch bij Rotor in Heerlen gekocht he.

@Robbie: Ik krijg er een hele nare smaak van in mijn mond. Ik sprak vorige week een collega. Die heeft de week ervoor een faab besteld. Levering wordt februari 2011. Tel maar na.... Klopt geen moer van het verhaal van jouw dealer:icon_smile_dead:

Bovenaan Onderaan