Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

Idd bij Rotor gekocht, ben afgelopen zaterdag langs geweest en ze vonden het heel erg allemaal en waren in overleg met PON.. Tot op heden nog niks gehoord, ik ga ze morgen weer bellen. ze hebben me de nog uitstaande bestellingen laten zien en er verschuiven meer auto's naar achteren.

Ik heb alleen nog steeds niet de lijst met afgeleverde auto's gezien, want ik verwacht dat daar mijn kommnummer bij zit, niet dat ik daar nu nog wat aan heb, maar geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen.

van_der_P

Senior Member
Dat kan je verglijken met een order nummer.
De verkoper kan aan de hand van het kommnummer zien wat er besteld is, en wanneer er geleverd wordt.
Als je als particulier geen banden hebt met Pon, kun je er eigenlijk niks mee. Ik kreeg ook een kommnummer toen ik het vroeg. Maar heb er helemaal niets aan gehad. Wat ik ook probeerde het leverde niets op.

erik2907

Actief lid
Dat leveringen naar achter schuiven kan zo maar gebeuren als toevallig jouw auto betrokken is bij schade, bijvoorbeeld dat deze van de trailer / trein af dendert. Dan gaan ze, afhankelijk van de schade een nieuwe bouwen of herstellen.

Ik heb zelf bij een overslagpunt van Japan's merk ooit gewerkt in Nederland en je wil niet weten hoe er soms mee omgegaan wordt met nieuwe auto's, zeker bij vrachtauto's als de oprij platen glad zijn. Ook heb ik een keer mogen ervaren in een haven hoe een boot gelost werd met 5.000 auto's. Tijd kost immers geld.

peperskoda

Forumguru
@erik2907: Dan heb je vast dezelfde ervaring als ik...... Ik heb voor een japans merk gewerkt als verkoper en we mochten een keer kijken hoe in Amsterdam de boot gelost werd. Ze komen werkelijk met gierende motoren de boot af en scheuren over het terrein naar de parkeerplek. Er wordt daar ook heel veel schade gereden, toen ook zelf meegemaakt hoe 2 auto's voor 1 parkeerplek gingen 2x total-loss dus.

Captain Hook

Forumguru
Zeker is dat een vies spelletje maar het blijft wel de auto wereld.
Nee hoor, hoe kom je er bij? Alle autoverkopers zijn deskundig, klantgericht en volkomen oprecht. :ahum: Volgens vele goedgelovigen zijn autoverkopers onontbeerlijk. :smirk:

Maar idd, een nieuw komm nummer betekent een andere auto. De reden kan uiteraard van alles zijn. Varierend van een achteraf bemerkte bestelfout, een tijdens transport beschadigde auto, etc.

@Bart G: Ik had hem een week eerder besteld en ik rijd nou 1 week, dus ongeveer even lang gewacht als ik. Heel veel plezier bij de aflevering en met de greenline!

Gisteren hebben wij onze Fabia GL opgehaald bij de dealer. Eindelijk kunnen we nu ook gaan genieten van de nieuwe aanwinst. Volgende week gaan we de auto flink inrijden als we op vakantie gaan naar Tsjechie. :)

corsaar

Senior Member
@ Makadiro gefeliciteerd, dat is meteen een flinke rit, met volle bepakking ?
We zien je bevindigen wel als je terug bent.

Bovenaan Onderaan