Idd Zijn ook echte hebbedingetjes en beginnen zeldzaam te worden. In goede staat worden ze duur verkocht!
Die zijn ook echt mooi, is toch allemaal wat dezelfde stijl. Net zoals de typische Mini en BMW 'pepperpot' velgen. Maar passen stuk voor stuk niet op de Fabia.
Als ze te laag schijnen heb je er gewoon niks aan omdat de beide bermen dan over een nutteloos korte afstand worden aangestraald. En als ze te hoog staan heb je er bij mist of zware regen/sneeuwval alleen maar last van omdat je dan tegen een ondoorzichtige muur aan zit te kijken.Mistlampen zijn niet verplicht, maar als ze er op zitten moeten ze wel werken én mag het licht niet boven een bepaalde markering komen.
Autoweek had dat getest, met een Porsche 911 (996), samen met Rintje Ritsma. Het resultaat weet ik niet meer.Een tijd terug was er wat getest met schaatspakken en strips die ze er op plakje, ik denk zelf nog dat het zelfs op auto's getest werd. Wellicht dat het wat oplevert als je daar naar gaat zoeken, en wie weet uitproberen!
Dát weten we nog niet...als het niet om een opname in het Guinness book of records gaat
Leuk project overigens! Hoe meet je het verbruik? Want als de omtrek van je banden is toegenomen, doet de teller er ietsjes langer over om één kilometer te rijden waardoor je verbruik is verslechterd als je op de door de auto weergegeven kilometerstand afgaat.
als het niet om een opname in het Guinness book of records gaat .
In dat kader bedacht ik me nog iets anders: ik vermoed dat er in deze auto geen vlakke bodemplaat zit toch? Mijn Fabia is iig verre van vlak aan de onderkant... Qua turbulentie is daar behoorlijk wat te winnen lijkt me (en hier wil je, voor de duidelijkheid, juist géén turbulentie hebben).