Trouwens nog even over die kofferbak LEDs..... voor dat ik de lampjes veranderde in LEDs waren de LEDjes in het zaklampje een stuk "kouder" van kleur dan de lampjes....nu er LEDjes in de achterste units zitten is de lichtkleur "ineens" een stuk geler......maar als je hem eruit haalt en als zaklampje gebruikt zijn de LEDs ineens weer de "koudere" LEDkleur. Neem aan dat dat een poging van Skoda was om de "normale" kofferbak kleur aan te passen aan de lampjes....
Nu is de uitdaging natuurlijk om ook die LEDjes te vervangen zodat alles 1 mooie kleur is......en dat betekent het kofferbakzaklampje openen.....zonder hem te slopen....
Dat kan, ik kwam er vandaag achter dat ie al ooit open was geweest (en niet door mij), je kon zien aan de uitsparing
waar je de schroevendraaier in zet dat ie open was geweest, en aan de andere zijde ontbrak al een nokje.
Zelf nogmaals opengemaakt, 3 batterijtjes erin, allemaal ledjes, 2 wit, 3 geel,
Ook bleek er 1 magneetje in te zitten ipv 2..dat is de reden dus dat ie niet zo strak blijft "plakken" aan de carosserie als noodverlichting waar die voor bedoeld is.. blijkbaar heeft iemand bij de dealer ook willen weten hoe het werkte.
Maar ben al meer als 3 maanden bezig met niet geleverde optie..dit gaat schijnbaar niet lukken en daarnaast nog
steeds 3 van de 4 accessoires nog steeds niet of verkeerd geleverd... zo mijn buik vol van deze dealer..
maar anyway, iemand die handig is met electronica zal ze best kunnen vervangen, en lijkt mij ook een leuke optie!