kippie
Lid
@paultie. Bedankt voor info.
Wat belangrijk is dat de T-10 lampje past in de kunststofhouder. Dus de led unit van de lamp mag niet te lang zijn. Met dank aan foto van paultie
Wat is het standaard wattage van de halogeen W5W T-10 uit de kofferbak?
Ja, ik heb ook bi-xenon fabrieksaf. Met de knalgele mistlampen zie ze goed aangaan door zijruit bestuurder.
Het licht schijnt is gelig wit op de grond.
Dat is wel een verschil met een xenonset van 8000k.
Bij het vallen van de schermering en in de vroege zonsopgang zie je die nauwelijks.
Daarom waardeer ik deze kleur. Ik vermoed 4300-4750K?
Re mistlamp.
Goed om te horen. Ik ben benieuwd naar halogeen.
Halogeen mislichten vanwege de kleur (5000k) en betere lichtopbrengst in dit gebeid.
Standaard Led is circa 6000-7000K.
Geen gedoe met canbus en mogelijke storing.
Behoud van "fade out"/ dimfunctie net origineel.
Prijs halogeen is in algemeen goedkoper dan Led al dan niet met canbus.
Led verlichting bestaat ook in warm wit:
Wat belangrijk is dat de T-10 lampje past in de kunststofhouder. Dus de led unit van de lamp mag niet te lang zijn. Met dank aan foto van paultie
Wat is het standaard wattage van de halogeen W5W T-10 uit de kofferbak?
Ja, ik heb ook bi-xenon fabrieksaf. Met de knalgele mistlampen zie ze goed aangaan door zijruit bestuurder.
Het licht schijnt is gelig wit op de grond.
Dat is wel een verschil met een xenonset van 8000k.
Bij het vallen van de schermering en in de vroege zonsopgang zie je die nauwelijks.
Daarom waardeer ik deze kleur. Ik vermoed 4300-4750K?
Re mistlamp.
Goed om te horen. Ik ben benieuwd naar halogeen.
Halogeen mislichten vanwege de kleur (5000k) en betere lichtopbrengst in dit gebeid.
Standaard Led is circa 6000-7000K.
Geen gedoe met canbus en mogelijke storing.
Behoud van "fade out"/ dimfunctie net origineel.
Prijs halogeen is in algemeen goedkoper dan Led al dan niet met canbus.
Led verlichting bestaat ook in warm wit:
Laatst bewerkt: