EdK
Forumguru
Hij gaat solderen.........dus jullie weten al wat deze jongen eens gaat peoberen....
Hij gaat solderen.........dus jullie weten al wat deze jongen eens gaat peoberen....
Ouwe knutselkoning die je bentHet wordt overigens geen kwestie van simpel 2 LEDjes erbij solderen....de soldeerpunten van de linker plek zijn allemaal doorverbonden en ook met de plus doorverbonden, en de soldeerpunten van de rechter zijn allemaal doorverbonden en met de - verbonden.....ik denk dat ik wat spoortjes moet doorkassen. De LEDs moeten parallel aan de originele LED komen te staan natuurlijk....
En die verloopjes heb je denk ik niet nodig gehad...LED voor de kofferruimte; superwit en krachtig.
Gekocht bij Aliexpress; snelle levering en eenvoudige installatie van 3 minuten
http://www.aliexpress.com/item/2x-E...Light-for-Audi-A4-A6-S6-A8-S8/1433377495.html
Geven deze lampjes dan ook niet de gekende storing op het uitneembaar zaklampje? Heb er al iets over gelezen dat het zaklampje dan zachtjes zou oplichten ofzo?Inderdaad, een plug-and-play principe. Gewoon de oude lamp eruit halen, de kabeltjes losmaken, nieuwe lamp met kabeltje verbinden en vastklikken. Voila, krachtig wit LED licht voor een zachte prijs.
Succes en veel plezier.
Vandaag de eerste lampjes van aliexpress ontvangen de led mistlichten
Lampjes zelf plaatsen ging fluitje van een cent, wel foutmelding op boordcomputer
Kan dit dan enkel verholpen worden met vcds aanpassing? Ik had nogtans toch al mensen zien passeren die geen foutmelding kregen?
Gr
Volgens mij zijn wij allemaal best nieuwsgierig of jij een linkje hebt van deze LEDsOverigens @Level42, heb ik de mistlampen ook in canbus uitvoering uit China(waar ze wsl allemaal vandaan komen) 30.000km verder en nog geen storing gehad. Geen weerstanden nodig, en geen aanpassing aan vcds.