Wat een bak licht, het is overduidelijk dat je achteruit komt!!
Bekijk bijlage 42363
Beste Tuulster,
Bedankt voor de tips ik had in de RS duidelijk beter licht met achteruit rijden dan in de nieuwe superb ;-(
Maar heb omdat ik geen risico (en snelle levering) en service wil ze besteld bij xenonlamp zonder de kortings code want die moet via PB, dus die maar voor de volgende ronde (knipper licht wellicht ) echter die stoort me niet en geeft al veel licht .
Heb na advies wel de 50 watt besteld want die geeft duidelijk meer licht zij de eigenaar dan die jij al had (wat er goed uit ziet) echter ik wil echt veel meer want rijden altijd achteruit in een donkeren gang is gewoon wat fijner dan met goed licht
Wel heb ik al vaak gezien ook met mistlampen dat de licht opbrengst van de led toch minder is bij veel merken dan een halogeen , ze zien er wel feller uit maar het licht wat op de weg komt is echt minder.
Natuurlijk goede led's zoals die je nu hebt en na jouw verhaal duidelijk niet dus.
Ik laat het verschil ook nog wel zien., in de mistlampen heb ik 5000K wit halogeen xenon gas lampen net als toen in de rs en die zijn ook echt mooi wit.
Verder wat ik niemand over hoor is het aanpassen van de xenon lamp want die is echt geel licht tegen over de ledbar
die heb ik door originele osram 5000K lampen vervangen en die geven nog veel meer licht dan de originele osram 4200k , en echt dag licht wit.
Kosten 178 euro via een goede site, verschil is erg groot