Tuulster
Forumguru
Tuulster, zou je er misschien aan kunnen denken om een paar picca's te schieten van het resultaat als je 1 lampje vervangen hebt? Dan kan je het verschil het beste zien. Mijn dank zou onuitsprekelijk zijn![]()
Voor jou zeker

Tuulster, zou je er misschien aan kunnen denken om een paar picca's te schieten van het resultaat als je 1 lampje vervangen hebt? Dan kan je het verschil het beste zien. Mijn dank zou onuitsprekelijk zijn![]()
Top! Dat ziet er prachtig uit.
Heb net zelf knipperlichten en achteruitrijlichten besteld via ali express. Nog even afwachten, zal wel even duren voor ze hier zijn.
Ik heb vandaag voor de mistlichten aan de voorkant ook led besteld. Worden volgende week geleverd. Dan snel even langs de dealer voor montage. Heb naar de instructies in het boekje gekeken, maar heb liever dat iemand het doet die het eerder heeft gedaan. Ben bang dat ik zelf de boel ga slopen![]()
Bij mij ook ! Alleen jammer dat de auto nog een drietal weken op zich laat wachten. ..Gisteravond zijn de LED mistlampen binnen gekomen ...
Top! Dat ziet er prachtig uit.
Heb net zelf knipperlichten en achteruitrijlichten besteld via ali express. Nog even afwachten, zal wel even duren voor ze hier zijn.