Project Led

Tuulster

Forumguru
Tuulster, zou je er misschien aan kunnen denken om een paar picca's te schieten van het resultaat als je 1 lampje vervangen hebt? Dan kan je het verschil het beste zien. Mijn dank zou onuitsprekelijk zijn:bloemen:

Voor jou zeker :D (omdat je het zo lief vraagt):deuk:

Dewinteb

Actief lid
Tuulster heeft mij ook aangestoken; de mistlampen gaan lukken natuurlijk.

Maar ik heb een active bl en die heeft geen mooie led drl maar gloeipitten.

Vandaag gezien dat ze achter afgesloten plastic zitten in bijlage boven positie A; iemand enig idee hoe erbij te komen?? In de manual staat: garage...
En wat voor type lamp zal t zijn?

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 113
  • image.jpg
    image.jpg
    263,2 KB · Weergaven: 112

Tuulster

Forumguru
De LED achteruitrijlampen zitten er in. :yeehaa:
Installatie was een makkie, net als de knipperlichten, en wederom geen meldingen!
Uiteindelijk dus voor krap 15,- klaar.:jaja:
Mede op verzoek van @Giant ; zie hier het verschil.:thumbsup::D
Als het wat donkerder is zal ik even een totaal foto van de achterkant maken maar wat een bak licht!!

upload_2015-9-26_17-19-59.png

superbia

Forumguru
Top! Dat ziet er prachtig uit. :thumbsup:
Heb net zelf knipperlichten en achteruitrijlichten besteld via ali express. Nog even afwachten, zal wel even duren voor ze hier zijn.

Taffy

Forumguru
Top! Dat ziet er prachtig uit. :thumbsup:
Heb net zelf knipperlichten en achteruitrijlichten besteld via ali express. Nog even afwachten, zal wel even duren voor ze hier zijn.

Dat kan nog wel ns meevallen hoor. Heb vorige week dinsdag ook wat besteld en
dit was afgelopen donderdag binnen...
En ze werken ook nog ns perfect

Ik heb vandaag voor de mistlichten aan de voorkant ook led besteld. Worden volgende week geleverd. Dan snel even langs de dealer voor montage. Heb naar de instructies in het boekje gekeken, maar heb liever dat iemand het doet die het eerder heeft gedaan. Ben bang dat ik zelf de boel ga slopen :lezen:

Gisteravond zijn de LED mistlampen binnen gekomen en vandaag even langs de dealer gereden voor montage. Werken in één keer en perfect! Dank voor de tip! Staat een stuk beter zo aan de voorkant.

superbia

Forumguru
@heusinkveldb de midtlichten heb ik voa xenonlamp en die van aliexpress zijn nog niet binnen, dus ik weet niet of ze goed zijn. Zodra ik ze binnen en werkend heb zal ik de links posten. Zadel ik jullie niet op met rommel ;)

fastpeter

Forumguru
Wat een bak licht, het is overduidelijk dat je achteruit komt!!:jaja::D

Bekijk bijlage 42363

Beste Tuulster,

Bedankt voor de tips ik had in de RS duidelijk beter licht met achteruit rijden dan in de nieuwe superb ;-(
Maar heb omdat ik geen risico (en snelle levering) en service wil ze besteld bij xenonlamp zonder de kortings code want die moet via PB, dus die maar voor de volgende ronde (knipper licht wellicht ) echter die stoort me niet en geeft al veel licht .

Heb na advies wel de 50 watt besteld want die geeft duidelijk meer licht zij de eigenaar dan die jij al had (wat er goed uit ziet) echter ik wil echt veel meer want rijden altijd achteruit in een donkeren gang is gewoon wat fijner dan met goed licht ;)

Wel heb ik al vaak gezien ook met mistlampen dat de licht opbrengst van de led toch minder is bij veel merken dan een halogeen , ze zien er wel feller uit maar het licht wat op de weg komt is echt minder.

Natuurlijk goede led's zoals die je nu hebt en na jouw verhaal duidelijk niet dus.

Ik laat het verschil ook nog wel zien., in de mistlampen heb ik 5000K wit halogeen xenon gas lampen net als toen in de rs en die zijn ook echt mooi wit.
Verder wat ik niemand over hoor is het aanpassen van de xenon lamp want die is echt geel licht tegen over de ledbar
die heb ik door originele osram 5000K lampen vervangen en die geven nog veel meer licht dan de originele osram 4200k , en echt dag licht wit.
Kosten 178 euro via een goede site, verschil is erg groot

fastpeter

Forumguru
Zo na de tip van tuulster gewoon bij xenonlampshop besteld zijn dan wel duurder maar heb ze gebeld voor advies en je hebt goede garantie als er wat is plus had ze de dag er na al.
Montage 2 min per kant even je boekje raadplegen heel simpel.

Heb zelf de 50 watt versie die hebben 3d zo veel leds dus meer licht en erg fel nu zie ik wat als we in de donker achter uit rijden en ziet er veel mooier uit natuurlijk.

Zie de foto's kofferbak heb ik ook gedaan die had ik nog van superskoda site.
Ook achter en voor in de deuren zitten uitspa lichten in de l&k die zijn gloeilamp echter rood dus maakt niks uit net als de knipperlichten

In de donker zal ik proberen maar ziet er heel mooi uit door de luxe led achterlichten versie zit er een extra reflector er op dus van een afstand zie je een vierkant licht beeld erg apart

image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg

Tuulster

Forumguru
Netjes @fastpeter lekker hoor!:D

Lees ik nou dat jij ook waarschuwingslampjes in je achterportieren hebt?! Toch maar eens even checken of dan niet gewoon de bekabeling achter de reflectoren in mijn achterportieren ligt.......:pardon: Lampjes zijn trouwens wit hoor gewoon W5W. Is in led veel mooier :jaja: Ga ik voor echt nog wel even vervangen, hopelijk achter dus ook lampjes drukken ipv die stomme reflectoren, beetje cheap....

W5W T10 heb ik ook besteld voor in de kofferbak:thumbsup:

Dewinteb

Actief lid
Eureka:cheer:ook bij mij werken de mistlampleds zonder canbuserrors.

Next project :de drl gloeipitjes, maar daar heb ik jullie advies bij nodig; in de active bl branden op de hoekpunten van de koplampen kleine gloeilampjes; ze zijn niet te bereiken via de achterkant: er zit een gesloten plastic rondje achter.

Heeft iemand een idee hoe hier bij te komen? Ik zie bij de h7 lamp alleen wat draadjes lopen de hoek in.boekje nagezocht: melden bij garage indien defect

De h7 dimlichten ga ik wsl vervangen voor philips xtreme vision tenzij er betere tips zijn?

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 199
  • image.jpg
    image.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 201
  • image.jpg
    image.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 197
  • image.jpg
    image.jpg