Ja die wimpers zit in smart light assist... Hopelijk gewoon software. Want de camera heb je dacht ik al.bij grootlicht assist. Kunnen natuurlijk ook andere blokken zijnDie proefkonijn is er, dat ben ik namelijk, ik heb ze wel en ik heb volgende week dinsdag een afspraak met @Antera voor andere dingen, maar hij kan er bij mij wel naar kijken.
Yep camera en travel assist en grootlicht ass heb ik ook
Die proefkonijn is er, dat ben ik namelijk, ik heb ze wel en ik heb volgende week dinsdag een afspraak met @Antera voor andere dingen, maar hij kan er bij mij wel naar kijken.
Hahahahah , nee xenonGrootlicht ass? Heb jij een verstraler in je kont zitten??? Toch wel LED zeker?
Gisteren ook nog even een blikje erop geworpen maar in de coderingen nog geen aparte aansturing kunnen vinden. Volgende week nog eens wat neuzen aangezien ik gisteren weer op tijd weg moest voor ene vergadering
Bon, ik ben overtuigd. Ik heb een S3 Combi Ambition en zou volgende willen bestellen:
Led mistlichten
Led Dimlichten
Led Knipperlichten
Led Acteruitrijlichten (de sterkere versie - 50W)
Wie kan me de juiste links bezorgen vanop xenonlamp.nl?
www.xenonlamp.nl is de juiste link hoor !!Wie kan me de juiste links bezorgen vanop xenonlamp.nl?
Ik vind het wel een terechte vraag. Zou op zich wel tof, handig en overzichtelijk zijn als de juiste links in de startpost staan, dan hoeft niet iedereen steeds opnieuw te gaan zoeken of dit hele topic door te lezenwww.xenonlamp.nl is de juiste link hoor !!
Ik vind het wel een terechte vraag. Zou op zich wel tof, handig en overzichtelijk zijn als de juiste links in de startpost staan, dan hoeft niet iedereen steeds opnieuw te gaan zoeken of dit hele topic door te lezen