Komaan het skoda groenNee, dat kon niet, er waren maar drie groepen / drie regels die aangepast konden worden. Maar goed, wie wil er nou wit en groen? Blauw was toch de mooiste van de originele 3 dus die hebben we erin gehouden. Rood voor mij, paars voor het vrouwtje en blauw als neutrale kleur
Trouwens, de kleuren kunnen dus ook aan de sleutel worden gekoppeld
Volgens mij omdat 95% van de kopers dat niet zal begrijpen :-)Wat zou de reden zijn dat er niet out of the box een RGB feature in zit waarmee je zelf je kleur kan bepalen? Zodat ze dat ooit in de toekomst als extra optie kunnen verkopen? Beetje weird...
Volgens mij is het puur marketing-technisch. In de A4 kun je allerlei hippe kleuren kiezen, in de Superb alleen maar burgerlijke kleuren (en vooral geen rood, want dat hoort bij Audi en Seat) en Seat kleurt rood of wit afhankelijk van de sportstand. Het zijn gewoon de huiskleuren, waarbij ik vind dat blauw al erg gewaagd is voor SkodaVolgens mij omdat 95% van de kopers dat niet zal begrijpen :-)
Maar het zou tof zijn moest dat een geavanceerde verborgen feature zijn voor die andere 5%
Ja, maar toch, dit is een mooiere combinatie zo.
Voor dat paars en rood, zou ik zeggen, neem maar contact op met @Antera, hij is de man om dit voor je te regelen . Super service van hem gehad gisteren