Project Led

coreza01

Forumguru
Nee, dat kon niet, er waren maar drie groepen / drie regels die aangepast konden worden. Maar goed, wie wil er nou wit en groen? Blauw was toch de mooiste van de originele 3 dus die hebben we erin gehouden. Rood voor mij, paars voor het vrouwtje ;) en blauw als neutrale kleur :)

Trouwens, de kleuren kunnen dus ook aan de sleutel worden gekoppeld :D:D

barthoefs

Senior Member
Nee, dat kon niet, er waren maar drie groepen / drie regels die aangepast konden worden. Maar goed, wie wil er nou wit en groen? Blauw was toch de mooiste van de originele 3 dus die hebben we erin gehouden. Rood voor mij, paars voor het vrouwtje ;) en blauw als neutrale kleur :)

Trouwens, de kleuren kunnen dus ook aan de sleutel worden gekoppeld :D:D
Komaan het skoda groen ;)

Dat paars en rood wil ik ook wel!

Tuulster

Forumguru
Voor mij is groen de kleur! Past in mijn optiek perfect bij de uitstraling van het interieur.

Ben overigens wel benieuwd welke nieuwe kleuren er te kiezen waren???
Rood, paars verder nog iets???

Ben zelf groot fan van WIT LED voor de strips in plaats van dat lelijke warm wit.....
Zou mooi zijn als die er ook tussen zat.

Tassin

Forumguru
Als het RGB-sturing is kan je m.i. elke kleur kiezen die je wenst. Je hoeft dan enkel de waarden voor R(ood), G(roen) en B(lauw) te bepalen.

coreza01

Forumguru
Het zijn RGB (Red Green Blue) ledstrips die erin zitten dus je kan alle kleuren van de regenboog krijgen, mits je de juiste verhoudingen weet in te voeren.

Tuulster

Forumguru
WIT LED???

@Antera : Toevallig ook nog gekeken naar de mogelijkheid om de "wimpers" in de Xenon blokken aan te zetten bij auto's die niet de extra licht assistent als optie hebben aangevinkt????

Laatst bewerkt:

Thrar

Actief lid
Wat zou de reden zijn dat er niet out of the box een RGB feature in zit waarmee je zelf je kleur kan bepalen? Zodat ze dat ooit in de toekomst als extra optie kunnen verkopen? Beetje weird...

coreza01

Forumguru
@Tuulster, daar hebben we ook snel ff naar gekeken, maar we konden niet een aparte regel vinden die de winpers aanstuurde. Ik heb wel de wimpers omdat ik ook smart light assist heb, en ik wou dat ze ook gaan branden wanneer alleen de DRL's aanstaan (dat gebeurt nu slechts wanneer het parkeerlicht aanstaat en de xenon lampen), wellicht dat we een in de toekomst nog een keertje ernaar kunnen kijken of dat @Antera het bij iemand anders kan proberen

barthoefs

Senior Member
Wat zou de reden zijn dat er niet out of the box een RGB feature in zit waarmee je zelf je kleur kan bepalen? Zodat ze dat ooit in de toekomst als extra optie kunnen verkopen? Beetje weird...
Volgens mij omdat 95% van de kopers dat niet zal begrijpen :-)
Maar het zou tof zijn moest dat een geavanceerde verborgen feature zijn voor die andere 5%

MrEdge_

Forumguru
Volgens mij omdat 95% van de kopers dat niet zal begrijpen :-)
Maar het zou tof zijn moest dat een geavanceerde verborgen feature zijn voor die andere 5%
Volgens mij is het puur marketing-technisch. In de A4 kun je allerlei hippe kleuren kiezen, in de Superb alleen maar burgerlijke kleuren (en vooral geen rood, want dat hoort bij Audi en Seat) en Seat kleurt rood of wit afhankelijk van de sportstand. Het zijn gewoon de huiskleuren, waarbij ik vind dat blauw al erg gewaagd is voor Skoda ;)

MrEdge_

Forumguru
@Tuulster Wit is wel te benaderen met RGB. Heb thuis een RGB ledstrip die op de stand "wit" een kleur weet te benaderen die overeenkomt met 4700K. Blijft altijd wat blauw-achtig vanwege het ontbreken van een dedicated witte led.

Antera

Donateur
Ja, maar toch, dit is een mooiere combinatie zo.
Voor dat paars en rood, zou ik zeggen, neem maar contact op met @Antera, hij is de man om dit voor je te regelen :). Super service van hem gehad gisteren :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

jij ontzettend bedankt voor je tijd. Had wat voeten in aarde en vooral tijd maar we hebben het voor elkaar

@Tuulster Je wilt de strips wit ook dat moet geen probleem zijn maar helemaal 100% wit word het idd niet Zijn ook even kort naar de wimpers op zoek geweest maar wegens tijd niet meer mee door gegaan. Dat ze apart aangestuurd worden is nagenoeg zeker. Ik heb daarvoor dus weer een keer een S3 nodig met deze verlichting om dit even te loggen en uit te vogelen

Bovenaan Onderaan