Project Led

Tuulster

Forumguru
@Tuulster Wit is wel te benaderen met RGB. Heb thuis een RGB ledstrip die op de stand "wit" een kleur weet te benaderen die overeenkomt met 4700K. Blijft altijd wat blauw-achtig vanwege het ontbreken van een dedicated witte led.

@MrEdge ; Ik zoek eigenlijk "dashboardklokken wit" voor de strips. Super strak en mooi 1 geheel volgens mij.........

MrEdge_

Forumguru
@MrEdge ; Ik zoek eigenlijk "dashboardklokken wit" voor de strips. Super strak en mooi 1 geheel volgens mij.........
Ja dat zit er helaas niet in, tenminste, dat denk ik. Als het RGB is dan is blauwig wit het best haalbare. Als het RGBW is, zitten er ook witte leds in. Geen idee eigenlijk hoe ze dat bij Seat doen? Daar kan het ook wit-wit, dus misschien is er nog hoop :)

turboturbo

Forumguru
RGB wit is alle kleuren op 100% lees ik op internet... Misschien blauw op 98% oid om wat minder blauw wit te krijgen?

Laatst bewerkt:

turboturbo

Forumguru
:jaja: Sieht GUT aus!

Verschillen deze armaturen nu werkelijk zoveel met die van oudere VAG auto's? Ik vind het zo vreselijk jammer dat deze niet voor de Octavia I verkrijgbaar zijn... Op de foto ziet het er allemaal vrijwel hetzelfde uit :pieker:

Tassin

Forumguru
Ik ga naar Superskoda en neem mee:
  • Een paar setjes Mega Powered LED voor deuren en koffer!
Wie gaat mee? :jaja:

Skoda-MAN

Forumguru
Erg verblindend allemaal.
Voor je weg kan rijden moeten je ogen eerst 5 minuten aan de duisternis wennen, en met duisternis bedoel ik ook aarde donker.

Bovenaan Onderaan