Project Led

Giant

Forumguru
Dat lijkt me geen punt. De meeste auto's hebben helemaal geen verlichting in de portieren. Een blauw zwaailicht in je portier mag dan weer niet denk ik:maakmegek:

EdK

Forumguru
In algemeen is het nog steeds zo dat je geen verlichting in de portieren hebt,
Of je hebt rode reflectoren er in zitten
En anders is het nog altijd Rood licht, en volgens mij mag het volgens de nederlandse wetten alleen maar rood zijn en geen wit.
Dit om aan te geven dat je de achterzijde van de wagen ziet / benaderd.

Tuulster

Forumguru
Ah joh er mag zo veel niet........ de kans dat ze wat zeggen van je portier verlichting is echt minimaal. Dan moeten ze al op de parkeerplaats staan wanneer je portier open gaat :deuk:

Ik heb, voor mijn beide Superb's, een Mazda 6 Gt-m gehad waar ik ook van alles aan gedaan hem. Onder andere de rode reflectoren in de achterbumper vervangen voor Smoke Grey exemplaren. Dat viel echt op en mocht bij wet ook niet. Jaren mee rondgereden en nooit iets op gehoord......

Het zal dus wel meevallen ;):D

Tuulster

Forumguru
Zo! Net mijn allerlaatste halogeenlampje ook nog even omgezet naar LED. :jaja::D

FULL LED it is! :yeehaa:(m.u.v. Xenon dan.....)

Dashboardkastje Led.jpg

EdK

Forumguru
Het zal dus wel meevallen ;):D

Gaat er niet om of de pak kans minimaal is.
Ik geef alleen aan dat het waarschijnlijk niet mag. (99%)
En daar gaat het in deze om, zijn lezers die anders rustig wit er in gooien en bij een aanhouding
dan zeggen " Ja maar Tuulster op het skodaforum heeft gezegd dat het mocht !! "

Kijk ik stond van zomer ook te wateren naast het bord " einde bebouwde kom " en tijdens het wateren komt er een politiewagen langs en waar de agente zegt " als je één stap naar rechts doet heb je een bekeuring "

coreza01

Forumguru
Ja nu zitten er in de S3 alleen in de voorste portieren lampjes.
het is gewoon plug & play, besteld via eBay :)

eeuwige_student

Actief lid
Nu nog wachten totdat die er ook voor de SIII is. Het valt mij trouwens wel op dat er op Ebay nog weinig spullen voor de SIII staan. Maar die zullen vast vanzelf erop komen :-)

Bovenaan Onderaan