EdK
Forumguru
Je betaald belasting over belasting, veel te dure benzine en ook nog wegenbelasting, waarvan maar Eem kwart gebruikt wordt voor de weg. De rest gaat de schatkist in. Te gek voor woorden.
Dat heet legaal crimineel zijn...
Je betaald belasting over belasting, veel te dure benzine en ook nog wegenbelasting, waarvan maar Eem kwart gebruikt wordt voor de weg. De rest gaat de schatkist in. Te gek voor woorden.
Aka "Haagse roof"Dat heet legaal crimineel zijn...
Op het internet zijn er verschillende bedrijven die je erbij kunnen en willen helpen. Zij hebben verschillende pakketten, die variëren van een doe het zelf pakket voor € 259,-- een doe het zelf pakket met transport € 0.85 per km enkele reis. of een pakket waarbij zij alles voor je doen (kopen, ophalen, laten keuren, kenteken, opslag) voor € 650,--. Hierbij komt dan nog de leges voor de RDW ongeveer € 100,-- Je kunt een offerte laten maken en dan staat er alles op BTW, BPM, Leges, transportkosten en hun prijs.. Wat zijn dan de diverse mogelijkheden om hem hier te krijgen, met prijs en wat er verder bij komt kijken. Dat zou ik dan wel eens nader toegelicht willen zien
Dat herken ik. Ik kwam uit op €28218 voor een 1.6TDI-DSG en €27718 voor een 1.4TSI-DSG, beide in Elegance uitvoering.Daarom zat ik toen ik klaar was met de Rapid zoals ik hem wilde hebben zat ik op 28000 euro
wel een rijdend hok hoor !!Ja, dat wordt dan wel wat al te gortig voor zo'n hok
Kom, zó erg is het nou ook weer niet. alleen een beetje lekker aankleden loopt behoorlijk in de papieren: zelfs in de lichtste motorisering zoals de demo (86pk) rijdt het helemaal niet verkeerd en je hebt in elk geval een boel ruimte binnenin.zo'n hok