Bij ons kwamen deze vrijwel meteen na aankoop, auto gekocht met km-stand vam ca. 25.000Zijn bij jullie die storingen spontaan ontstaan of hadden jullie deze van begin af aan? Heb nu een dikke 5000km erop zitten en eigenlijk alleen eens wat front radar meldingen als het heel koud is. Maar die gaan weg zodra ik een paar minuten heb gereden.
Mijn van oorsprong duitse RS+ stond in Germaans. Een keer omgezet en sindsdien is alles standaard in Nederlands gebleven ook na alle updates en resets.@ertromp ; kun je bij dergelijke systemen de standaard taal / land coderen?
Mijn auto betreft een import uit polen, dus bij factory reset staat alles in pools.. gelukkig in het zelfde menu is middels een taalvlaggetje de optie te herkennen om het te veranderen maar is dat te coderen zodat het standaard zo is..?
@ertromp ; kun je bij dergelijke systemen de standaard taal / land coderen?
Mijn auto betreft een import uit polen, dus bij factory reset staat alles in pools.. gelukkig in het zelfde menu is middels een taalvlaggetje de optie te herkennen om het te veranderen maar is dat te coderen zodat het standaard zo is..?
Zelf ingesteld, auto onthoud het verder prima.Dealer dat gedaan..?
Huh? Waar dan? Als ik naar de setup instellingen ga en de fabrieksinstellingen herstel komt hij terug in Pools. Er is toch maar 1 plaats waar je de taal kunt wijzigen? Als ik hem op Nederlands zet en dan later wéér reset vanwege de issues is hij steeds weer Pools.Zelf ingesteld, auto onthoud het verder prima.