Skoda assistance wilde niet komen,omdat de auto 19km over zijn beurt was,
Skoda assistance wilde niet komen,omdat de auto 19km over zijn beurt was,
Was ook mijn eerste reactie, totdat ik las dat er ook nog niet echt een actie was ondernomen om een beurt in te plannen…
Dan ben je als berijder in mijn ogen ook wel een beetje laks!
Ach komt me niet onbekend voor hoor !Wat een stelletje h*fters. De arrogantie alleen al!
Ja op dashboard wel in mijn geval !Dan heb je toch al een paar duizend kilometer de servicemelding weten te negeren…
Dan heb je toch al een paar duizend kilometer de servicemelding weten te negeren…
Afgaande op alle problemen met een dergelijke auto is iemand extra afstraffen omdat hij wel 19km "te laat" is een uiting van totale / complete minachting voor de klant. Laat ik de empathie / inlevingsvermogen van de servicemedewerker geheel buiten beschouwing.Was ook mijn eerste reactie, totdat ik las dat er ook nog niet echt een actie was ondernomen om een beurt in te plannen…
Dan ben je als berijder in mijn ogen ook wel een beetje laks!
Bij mij hetzelfde probleem. Wordt er gek van!! En nog geen oplossing in zichtEen hele tijd geleden is mijn stuurwiel vervangen omdat deze steeds storingen zou geven in het travel assist systeem. Probleem leek daarmee verholpen, maar het begint weer (veelvuldig) de kop op te steken. Het kan zomaar hinderden kilometers goed gaan, en daarna een drama-rit met drieduizend pingeltjes ‘storing in (dit of dat)’ en 1 seconde later werkt alles weer, om gek van te worden........
Die meneer is van Volkswagen en niet van Skoda. De vraag is of en wanneer de Octavia aan de beurt is. Ik durf inmiddels geen updates meer te doen. Het is af en toe wat traag maar het werkt nu wel redelijk na de vele problemen die ik heb gehad.
De grote vraag is alleen wanneer…Er is blijkbaar wel degelijk een grote update op komst die de problemen van Travel assist zou moeten oplossen bij de Octavia. Het vervangen van stuurwiel wordt voorlopig alvast niet doorgevoerd, zelfs niet van de stock in Tsjechië, ondanks mijn geklaag. Enige oplossing is Travel Assist laten uitschakelen door de dealer maar dat is eigenlijk zeggen: je kocht een optie maar omdat wij ze verkloot hebben moet u ze deactiveren en hebt u maar niks...
Maar goed, er is geen zicht op tijdlijn dus al bij al blijft het bij vage beloftes. To be continued...
Balen zeg dat er zo verschillend mee om wordt gegaan. Bij mij is het na de laatste vervanging opgelost. Alweer 3000 km mee gereden zonder foutmelding of gepiep.Er is blijkbaar wel degelijk een grote update op komst die de problemen van Travel assist zou moeten oplossen bij de Octavia. Het vervangen van stuurwiel wordt voorlopig alvast niet doorgevoerd, zelfs niet van de stock in Tsjechië, ondanks mijn geklaag. Enige oplossing is Travel Assist laten uitschakelen door de dealer maar dat is eigenlijk zeggen: je kocht een optie maar omdat wij ze verkloot hebben moet u ze deactiveren en hebt u maar niks...
Maar goed, er is geen zicht op tijdlijn dus al bij al blijft het bij vage beloftes. To be continued...