Disaster-Master
Donateur
Probleempje, even zoeken in het forum dacht ik, ja zeg,, meerdere hebben er last van..
De melding “langdurig draaiende motor vereist” die tig keer komt en gaat terwijl de motor dus loopt.. en idd amper in full electric te rijden..
zou dat de 12v lood accu zijn dacht ik..? dat wat is wel hier in de reacties terug lees.
ik had geen verbruikers aan; airco uit, stoel/stuur/ruit verwarming uit.. niks bijzonders.. dus enige wat ik kon bedenken was: accu spanning zal wel laag zijn. Nu zijn ze een aantal dagen terug met de accu recall bezig geweest (isolatiemat plaatsen). Ik heb wat dashcam beelden terug gekeken (ja, toch nieuwsgierig, en anders moeten ze m maar uit zetten) waar niks op te zien was behalve de muur van de garage maar er waren wel veel opnames: dus dan heeft de auto veel op contact gestaan.. en ja.. dan gaat die spanning in die 12v accu wel omlaag.. ik vermoed dattie gewoon aan de lage kant is. Heb zelf ook een accu tester.. meerdere zelfs.. dus ik zal het tzt even nakijken en m ff aan de lader hangen als de spanning laag is. Wil eerst ff zelf neuzen voordat ik (ook hiermee weer) naar de dealer moet..
zal me ook niks verbazen als ie aan de slechtere kant is.. weet iemand eigenlijk wat erin zit..? AGM of een EFB..?
De melding “langdurig draaiende motor vereist” die tig keer komt en gaat terwijl de motor dus loopt.. en idd amper in full electric te rijden..
zou dat de 12v lood accu zijn dacht ik..? dat wat is wel hier in de reacties terug lees.
ik had geen verbruikers aan; airco uit, stoel/stuur/ruit verwarming uit.. niks bijzonders.. dus enige wat ik kon bedenken was: accu spanning zal wel laag zijn. Nu zijn ze een aantal dagen terug met de accu recall bezig geweest (isolatiemat plaatsen). Ik heb wat dashcam beelden terug gekeken (ja, toch nieuwsgierig, en anders moeten ze m maar uit zetten) waar niks op te zien was behalve de muur van de garage maar er waren wel veel opnames: dus dan heeft de auto veel op contact gestaan.. en ja.. dan gaat die spanning in die 12v accu wel omlaag.. ik vermoed dattie gewoon aan de lage kant is. Heb zelf ook een accu tester.. meerdere zelfs.. dus ik zal het tzt even nakijken en m ff aan de lader hangen als de spanning laag is. Wil eerst ff zelf neuzen voordat ik (ook hiermee weer) naar de dealer moet..
zal me ook niks verbazen als ie aan de slechtere kant is.. weet iemand eigenlijk wat erin zit..? AGM of een EFB..?