Ik draai op 1803. Tal van zaken waar ik kriegelig van wordt. Maar het scramblen van het beeld bij Google maps vind ik het vervelendst.
Hierdoor kwam ik retecht op dit forum, lijkt een heel algemeen probleem en 1896 lijkt deze te fixen. Ik heb twee maanden terug de dealer laten kijken en die gaf aan bekend te zijn met het fenomeen maar dat er geen oplossing voor was. 1896 was al lang beschikbaar dus vreemd dat ze niet van die update af weten.
Vandaag een afspraak gemaakt voor het updaten van de software (9 juli ben je de eerste pfff), krijg ik een mail dat er geen update is voor mijn auto (Skoda Octavia 2021). Dus ik bel op, geef aan dat er wel degelijk een update is, verwijs naar het forum en zijn reactie is: "de fabrikant geeft aan dat er geen update is punt".
Allereerst, hoe kan het in godsnaam dat dit geen algemene informatie is en waarom geeft Skoda niet aan dat er een update is.
Daarnaast zou ik heel graag horen hoe ik aan die update kom als de dealer aangeeft dit niet te doen?
Ik woon zelf in Bodegraven, dealer zit in Gouda. Weet iemand een andere dealer in de buurt die wel weet hoe het werkt?