Regelmatig foutmeldingen

Rainesh

Forumguru
nee hoor, ongeacht hardwareversie zover ik weet.

Heb ook vandaag gehoord dat voor de High systemen er heel binnenkort de 194x versie uitkomt. Zijn bezig met laatste tests.
 

Detlev

Actief lid
nee hoor, ongeacht hardwareversie zover ik weet.

Heb ook vandaag gehoord dat voor de High systemen er heel binnenkort de 194x versie uitkomt. Zijn bezig met laatste tests.
Skoda die iets test, das nieuw :tongue: ik dacht dat wij de testpiloten waren ;)
Ik hoop dat hij vlug uitkomt, al jammer dat je nooit weet wat ze opgelost hebben van problemen.
Ik hoop dat de spontane reboots van het systeem opgelost zijn. Dan heb ik eindelijk een werkende wagen zoals het hoort
 
Ben dan ook heel benieuwd of die OTA komt.. volgens mij worden alleen wat "apps" zo nu en dan OTA bijgewerkt en thats it.. maar een complete firmware udpate..? ben benieuwd..
 

Detlev

Actief lid
Firmware update is +- 10GB ( is idd grote om via de e-sim. Ook is er altijd kans dat er iets misgaat.
Mijn update van 1810 => 1896 heeft er voor gezorgd dat de navigatie niet meer werkte.
Kwam blijkbaar door mijn verlopen diensten bij connect. Hij heeft even een verbinding nodig, dan ging de gps terug.
Na 3 dagen heeft dealer dus een code van brussel gekregen om dit te activeren.
 

Detlev

Actief lid
Gelukkig zijn er mensen als Rainesh die de file willen delen. Want bij dealer loopt de prijs snel op als je buiten garantie bent.
 

harry123

Actief lid
Hebben anderen die voorheen problemen hadden met de travel assist (en wat nu gefixt zou moeten zijn) ook de ervaring dat de sensoren die kijken of je je handen aan het stuur hebt minder goed werken?

Het is nu soms nodig om op een rechte snelweg een kleine stuurbeweging te maken… soms gaat het heel lang wel goed, maar soms moet het stuur echt fijngeknepen worden met twee handen voordat het ding ziet ‘oh er zitten toch handen aan het stuur’…
 

Dujinga

Nieuw lid
Als ik die melding krijg, zie ik dat het Kane assist icoontje geel is. Als die te lang geel is krijg je die melding. Hem van de lijn afsturen laat de melding verdwijnen.

Voor zover ik weet zit er helemaal geen sensor die voelt of je het stuur vast hebt.

Ik heb wel af en toe een meningsverschil met de auto over waar ik hoor te rijden en wat hij denkt dat het moet

Dat resulteert in een handen aan het stuur melding, terwijl ik gewoon netjes in de baan rij
 

WAE

Senior Member
Heeft mijn wagens een update nodig?
Geleverd op 5/5/23.
Hopelijk niet!
Zie foto.
 

Bijlagen

  • 20230522_135328.jpg
    20230522_135328.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 54
Nou.. alle…? Dat niet.
Maar na 1896 zou het meerndeel goed moeten zijn.

Al herstarte vandaag mijn unit met 1896 ook gewoon spontaan.. heb dat nu een keer of 3 mee gemaakt..
 
Bovenaan Onderaan