mmarkvoort
Actief lid
Ahh ok. Dan zou het gewoon moeten werken inderdaad.
Na de update ziet de systeeminfo er zo uit:
Onderdeelnummer apparaat: 5E3035816B
Hardware: H56
Software: 1666
ABT Hardware: Unknown
ABT Software: Unknown
Navigatiedatabase: 19.7
Media-codec: 3.1.4
Mn navidb was eerst nog 21.2 Dus qua navi heb ik een downgrade gehad........
Ik heb eSIM aangezet. Kan me niet herinneren dat ik die uit heb gezet. Lijkt me ook niet logischDus eigenlijk hebben ze weliswaar een nieuw spul er in gezet, maar oud genoeg om nog niet de nieuwe updates te bevatten? Dit kan ik zelf allemaal uitvoeren toch?
Ik lees net ergens een artikel dat als je wifi in de auto moet hebben een eSim moet hebben omdat je anders geen hotspot hebt. Ik zag toevallig gister dat deze om één of andere reden uit staat in mijn auto. Deze moet dus aan staan dus? Is misschien wel de reden dat het allemaal niet werkt. Ik ben namelijk wel geconnect met de auto, ik zie de wifi streepjes e.d. maar hij laadt niets in mijn scherm, maar op de telefoon ook niet.
Hier ook meerdere problemen met het infotainment zoals:
- niet opstarten van centraal display, radio en volume zijn nog te regelen maar scherm blijft zwart................
............
Als mijn auto moeten fungeren als hotspot, dan zou dit toch allemaal gewoon moeten werken neem ik aan?
Update 2: Mijn spotify verwijderd van mn telefoon en weer opnieuw geïnstalleerd, omdat die gewoon niet lekker werkte.Update: Wifi werkt gewoon niet meer
Ik heb de autodealer maar weer gemaild
Ik heb dat ook weleens gezien inderdaad, maar geen idee waarom dat is helaasGeen foutmelding, wel onbekend...
Afgelopen dagen is me opgevallen dat de achterlichten soms kort aan gaan als de auto gewoon geparkeerd staat op de oprit.
Hij hangt dan vaak wel aan de laadpaal, maar zie geen relatie met de laadstatus.
Iemand een idee wat dit kan zijn?
Waze in het midden tonen ?