Hier ook de ventilator die tijdens het opladen plots start met in overdrive te draaien. Eerste keer ‘s nachts om 1u, stekker uitgetrokken na enkele minuten, ‘s ochtends wil ik vertrekken en auto doet niets meer, start batterij volledig leeg en als pech dienst hem ter plaatste terug oplaadt staat alles in storing. Dit was ongeveer 2 weken geleden. Auto is toen getakeld en heeft update gehad en was het een week in orde.
dit weekend begon ventilator weer plots te draaien tijdens opladen, ben het beginnen timen maar na meer dan 1 uur en bezorgde buur de wagen toch maar ontkoppeld. Intussentijd enkele filmpjes gemaakt en geconstateerd dat als ik met de sleutel dichter bij de auto kom (zonder ergens op te drukken) de ventilator zachter gaat draaien en wanneer ik terug afstand neem de ventilator terug op volle toeren draait.
Dit was nog niet alles, toen ik volgende ochtend wou vertrekken bleek start batterij opnieuw volledig leeg te zijn.. terug pech dienst moeten oproepen en de volgende dagen enkel nog op benzine gereden en niet meer durven opladen..
Auto is vanochtend binnen gegaan bij dealer, voorlopig nog geen feedback mogen ontvangen..
Nu 3 maanden oud en 6500km