jesse_s93
Forumguru
@JeSko ik denk dat @Rop193 eerder gebaat is bij de recall met betrekking tot de travel assist, intern binnen Skoda bekend als 48S5. Dit is een aanpassing in de software van de camera voor de veiligheidssystemen. Ik zou hem willen adviseren om contact op te nemen met de dealer en te vragen of deze recall al is uitgevoerd en tevens het verzoek of er nog andere zaken openstaan. Bij mij stond er nog een andere recall open ten aanzien van het leeglopen van de 12V batterij.
De software update van het infotainment (naar versie 1941) is ook erg prettig, want die zorgt dat het herstarten eindelijk is opgelost, maar dat lijkt niet het probleem dat @Rop193 hierboven beschrijft. Als je dan toch bij de dealer bent, zou ik hen gelijk de software van je infotainment laten updaten. Alternatief voor dealer qua update voor het infotainment is inderdaad @Antera.
De software update van het infotainment (naar versie 1941) is ook erg prettig, want die zorgt dat het herstarten eindelijk is opgelost, maar dat lijkt niet het probleem dat @Rop193 hierboven beschrijft. Als je dan toch bij de dealer bent, zou ik hen gelijk de software van je infotainment laten updaten. Alternatief voor dealer qua update voor het infotainment is inderdaad @Antera.