Evilcomputing
Senior Member
Net de download via OTA van MOI3_EU_SK_R9410L (2GB) binnen. Hopelijk van die restart ellende af. Installatie duurt een 30 min volgens het infotainment systeem
Nu een mooi stuk km’s verder. Yea de reboot blijft uit. Wel af en toe nog een melding van front assist. Maar die is na 3 tellen weer wegNet de download via OTA van MOI3_EU_SK_R9410L (2GB) binnen. Hopelijk van die restart ellende af. Installatie duurt een 30 min volgens het infotainment systeem
Ik heb dr nâh drie joh! pfff… zag dat 3-tje staan. Denk oh, heeft ie een update.. nee, handleiding geïnstalleerd.. dus nu staat er telkes 3x dat de handleiding geïnstalleerd is ipv 2x..,Heeft iemand hier ook last van? Ik druk op info en het 2-tje en dan kom ik op het scherm dat ik de melding wis maar na een paar minuten staat ie er weer.. wil maar niet weg gaan..
Ook gehad. Maar af en toe op wis meldingen drukken of op de melding zelf en na een dag was hij bij mij weg. (Ong 500km verder)Ik heb dr nâh drie joh! pfff… zag dat 3-tje staan. Denk oh, heeft ie een update.. nee, handleiding geïnstalleerd.. dus nu staat er telkes 3x dat de handleiding geïnstalleerd is ipv 2x.., Bekijk bijlage 107025