Tot op heden nog steeds geen (blijvende) foutmeldingen of reboots gehad na de 1941 update en de recall ten aanzien van travel assist.
Ik had van de week wel iets anders, de tankklep ging niet open. Ik rijd de iV waarbij de tankklep niet door middel van drukken op de klep opent, maar middels een knopje in het bestuurdersportier. Ik sta bij de pomp, trek aan het knopje, eerst de melding "gereed maken voor tanken" en 2 seconden later de melding "gereed om te tanken". Maar helaas was het tankklepje niet open gesprongen.
Ruim een half uur bezig geweest om alsnog het tankklepje open te krijgen. Geprobeerd om ook de garage te bellen voor tips, maar niet te pakken te krijg na 20 min in de wacht te hebben gehangen. Uiteindelijk wat water over het tankklepje gegooid, beetje proberen in te drukken en vervolgens popte hij open. Voor nu WD40 gebruikt om het gangbaar te maken/houden. Had alleen niet echt het idee dat het zo droog was of stroef ging. Heb al wel gelezen dat de motoren nog wel eens kapot willen gaan, maar dit lijkt ook een iets andere motor aangezien je deze vanuit de binnenzijde moet ontgrendelen waarbij het openspringt (geef mij overigens maar gewoon het ouderwets drukken op het tankklepje
)
Iemand dit ook al gehad bij de iV en is WD40 de oplossing of gaat dit later nog een keer terugkomen?
Btw. gisteren nog een melding van front assist en travel assist met daarbij wel specifiek "beperkt sensorzicht". Bleek een slakje op de sensor te zitten
Vanmorgen kwam de melding nog wel naar voren. Toen ik boven de 30 km/h was, verdwenen beide meldingen.