Ik had eergister wat nieuws.. geen idee.. De auto stond aan de laadpaal, en die verdenk ik..
Hij deed al zo moeilijk met laden. Pas ervoor.. echt 15seconden.. duurt normaal nooit zo lang.. er stond nog een andere auto aan de tweede laadpoort… ik denk dat die aan het laden was.. weet t niet zeker.. want er zijn hier in de wijk ook een paar figuren die geen parkeerplek kunnen vinden of geen pas hebben, geen idee, maar die zetten dan hun auto neer met de kabel aan de paal maar laten hem dan niet laden.. snap dat ook niet, maar heb dat nu al 2x gezien…
maar goed: pas ervoor en toen hoorde ik in beide auto’s het relais klikken.. raar..? Houd mn pas er weer voor: ik dacht van ja hallo; straks gaat ie met mijn pas die ander laden.. maar de mijne stopte, dus ik dacht ok: hij deed t dus wel. Maar ik kreeg mn laadkabel niet uit de paal? Wat noú weer…… mja.. ok.. laat maar laden, ding was met 4% echt ramleeg en verder nergens geen plaats vrij in de wijk.
De volgende ochtend:
Kom bij de auto, doe hem met de AB van t slot, deur open, en vervolgens een hoop kabaal en geknetter uit alle speakers.. en hard ook! Soort burst modus. Tja? Soort bzzz-bzzz-bzzz heel snel achter elkaar met heel korte tussenposes. Had t eigenlijk moeten filmen. Infotainment rebooten met 30 sec, hielp niet. Auto weer op slot gedaan, het ging gewoon door..? Totdat na het infotainment uit ging.. toen was het stil..
de laadkabel zat er nog in, auto weer van t slot en meteen de kabel eruit gerukt.. toen gebeurde er niks..
Moest wel halve minuut wachten voordat ik eindelijk ook de kabel uit de laadpaal kon halen.. normaal ontgrendeld dat direct zodra je de auto loskoppelt
bij deze paal ga ik iig niet meer staan..