Regelmatig foutmeldingen

tk23

Actief lid
Ik heb ondertussen 500 km storingsvrij gereden! nogmaals bedankt! Ik heb sindsdien wel de radio niet meer opgezet. Alles via bluetooth of carplay.

Na mijn trip naar zweden zal ik deze naar de garage brengen, of zelf de update doen. Maar ik moet nog eens uitzoeken hoe ik dat dan precies moet doen.

Japanese Power

Donateur
Ik heb sindsdien wel de radio niet meer opgezet.
Goed om te horen. Wel grappig dat mensen zo vaak de radio nodig hebben in de auto. Ik heb sinds de komst van eerst de MP3 en later Spotify nooit de radio aan. Kies liever zelf wat ik wil horen aan muziek dan dat de omroeptoeter dat dicteert. Maar dat geheel terzijde natuurlijk. Gelukkig mogen we allemaal zelf kiezen.

Japanese Power

Donateur
Met radio wordt ik niet verrast. Hooguit zeer regelmatig verbaasd dat bepaalde muziek (vrij breed) wordt gedragen (geslikt door het volk). Music for the masses was het toch @EdK.

En dat staat los van prikkels. Meer van eigen visie op muziek en niet de massa volgen.

Maar goed, we dwalen af. Hierover bomen kan in een ander deel van die heerlijke forum.

ON-TOPIC please, incl. ondergetekende ;)

Ik heb blijkbaar afwijkende klachten :unsure:, bij mij werken de frontassist en daarbij vaak ook (niet altijd) een ACC storing.
Volledig random, soms 200km niet, de dag er na herhaaldelijk, en de dag daarna weer geen enkele storing.
Zo snel als de stroring komt, is hij ook weer weg, om hierna weer te plingelen..... erg vermoeiend.
Wie herkent dit? Ik heb geen travelassist.....

@Burninggrou die heb ik ook. Vandaag nog. Meestal is die na 1 keer opnieuw starten weer weg. Vandaag niet, bleef elke keer de hele dag.... tot ik een klap op de claxon moest geven (ivm een kamikaze aktie van een andere bestuurder). En ineens was het weg.....

jesse_s93

Forumguru
Meldingen mbt de front assist en ACC zouden kunnen duiden op een blokkade van de sensor die in het midden van de grille zit. Tijdens bv. een sneeuwbui komt deze zeker naar voren, wellicht dat een stevige regenbui dit ook wel kan veroorzaken. Of een blad voor de sensor?

De bescherm kap is schoon, zal deze eens verwijderen en er achter kijken. Hier lijkt niet de oorzaak te liggen, lijkt echt een random verschijnsel, zeg maar zoals aan de roulette tafel…

WAE

Senior Member
Vandaag update naar 1941 hopelijk werkt alles naar behoren...:rolleyes:
Octavia berline 1.0 TSI pack corporate extra trekhaak en camera laten bijplaatsen.
Levering 5/5/23.
Kleur : Lava blue.

Bijlagen

• 20230726_144416.jpg
    20230726_144416.jpg
    939,8 KB · Weergaven: 30
Laatst bewerkt:

Patron

Senior Member
Zaterdag op vakantie en zondags een leuke melding . Garage in Frankrijk kan er niks aan doen met een wachttijd van een maand voor een schijnbare software update.

Kan het bijna beter in Frankrijk laten doen want lokale dealer in NL kan pas op 8 september

Bijlagen

• IMG_3536.jpeg
    IMG_3536.jpeg
    276,9 KB · Weergaven: 75

True

Lid
Ik heb sinds de 1941 geen reboots meer gehad, nog wel sporadisch SOS en TA meldingen die dan ook binnen twee seconden verdwijnen.

Om mijzelf even te quoten.
Ik ging van 30 meldingen (SOS & TA) per rit (geen grap) naar gemiddeld 4 meldingen per rit na de 1941 installatie naar 0 meldingen sinds de dealer ook 1941 geïnstalleerd heeft. Misschien hebben ze nog wat anders een trap gegeven of zo, maar sindsdien geen melding meer gehad. Reboots heb ik sowieso niet meer gezien sinds de eerste 1941 installatie.

WAE

Senior Member
Na update van mijn auto naar 1941 werkt deze app niet meer naar behoren , auto deuren zijn gesloten echter op app zijn deze niet vergrendeld??
Bij vorige versie ( 1900) werkte alles normaal.
MySkoda essentials.
App die ik heb geïnstalleerd is
Versie 5.5.0
Laatst bijgewerkt 25 mei 2023
Buld id 2002276084.
Enkele malen app verwijderd en terug geïnstalleerd geen verbetering.
Iemand hiermee nog problemen?

Bovenaan Onderaan