Regelmatig foutmeldingen

ik denk niet eens dat ze het door zouden hebben.. als ze kijken naar de huidige versie; dan denken ze oooh.. die is al geupdat (of juist niet als t verder in de tijd is inmiddels) en die gaan volgens mij niet in het systeem zitten graven om te kijken of de huidge software wel door een dealer erop is gezet.. de software is immers van VAG zelf.. het is geen windows computer waar je van alles op kunt zetten en het daarmee om zeep kan helpen..

alhoewel... de auto lijkt wel heel erg op een windows computer met al die foutmeldingen etc.. pfff...

Ik heb nu ook weer wat nieuws.. hopelijk gaat het weer over; ineens de melding "uw instellingen worden geladen"
Geen idee.. dat zie je normaal ALS je opnieuw inlogd.. maar ik ben altijd ingelogd.. maar nee: vervolgens staan alle iconen van het menu overal en nergens en ook lege plaatsen.. tweede pagina ineens voller dan normaal.. sjonge jonge... een hard reboot van het systeem hielp niet..

Snoete

Lid
Ik heb nu ook weer wat nieuws.. hopelijk gaat het weer over; ineens de melding "uw instellingen worden geladen"
Geen idee.. dat zie je normaal ALS je opnieuw inlogd.. maar ik ben altijd ingelogd.. maar nee: vervolgens staan alle iconen van het menu overal en nergens en ook lege plaatsen.. tweede pagina ineens voller dan normaal.. sjonge jonge... een hard reboot van het systeem hielp niet..

Nee hoor is niet nieuw.... dat had ik regelmatig voor de 1896 update, het leek net of ik 2 profielen had. Telkens 2 afspeellijsten in de mediaplayer enz. Of je moet elke keer op nee drukken bij "uw instellingen worden geladen". Die melding was weg na 1896, en komt nu dus misschien terug na 1941.....? Zijn er meer die dit ervaren ?

Ah. Ok. Had t nog niet eerder mee gemaakt. Vanochtend stond het nog steeds zo. Dus heb uitgelogd (zonder teruggave hoofdaccount; dat vraagt ie. Dacht van laat ik dát gezien het gedoe eerder maar niet doen) en toen weer opnieuw ingelogd en alles stond weer goed.. :arghh:

Snoete

Lid
Heb toen ook mijn account compleet verwijderd en opnieuw alles ingesteld, met de hoop dat die melding verdwenen zou zijn, maar helaas.... Komende woensdag wordt bij mijn auto versie 1941 geïnstalleerd. Ben benieuwd.

• Leuk
Waarderingen: WAE

Snoete

Lid
Versie 1941 staat er op nu uiteraard even een paar dagen testen.

Ga er vanuit dat het (achter elkaar) herstarten nu wel opgelost is. Inclusief het wissen van mijn telefoonfavorieten en het vastlopen van de mediaspeler. Ben benieuwd of er oude problemen voor terug komen zoals de onverwachte "uw instellingen worden geladen" waardoor je 2 profielinstellingen hebt.

Vandaag idd weer de wageninstellingen popup gekregen… is weer wat nieuwd dus wat ik eerder niet had.. hopelijk lossen ze dat op in een volgende release.. t is ook elke keer wat heh met die software…

hopelijk wil @Rainesh software tzt weer delen :giggle:

True

Lid
Die wageninstellingen heb ik vandaag ook gehad, ben gelijk mijn gehele profiel kwijt en kan dan ook niet inloggen met het account wat eerder wel werkte.
Ik dacht dat dat mogelijk ligt aan het feit dat ik geen 'hoofdbestuurder' ben omdat de 2e sleutel stuk is en die nodig is om dat proces volledig te doorlopen, maar dit is blijkbaar nog zo'n foutje? Of is dit toevalligerwijs een storing die vandaag optreedt of vandaag zijn uitwerking doet bij ons @Disaster-Master ?

TDA

Actief lid
Bij mij zit 1941 er nu bijna een week in. Geen reboots of crashes meer gehad en e.e.a. lijkt soepel te werken! :yeehaa:

Helaas.....ondanks versie 1941 had ik afgelopen zaterdag toch weer een reboot van het systeem vlak na het starten :(.
Ik krijg toch sterk het vermoeden dat het ook iets te maken heeft met het opstarten van Android Auto. Die heb ik nu voorlopig maar eens uitgeschakeld. Kijken of dat helpt......

Okkie73

Senior Member
En ook hier inmiddels weer 2x een reboot gehad... :rolleyes: Zal Android auto idd eens in de gaten houden. Het aantal reboots is iig nog wel een stuk lager dan voorheen... Keep fingers crossed

• Leuk
Waarderingen: TDA

WAE

Senior Member
Bij mij valt het bedieningsscherm ook regelmatig uit . Heb nu een afspraak op 26/7 voor update naar 1941. Hopelijk zijn dan de problemen opgelost...

Vraagje ,worden de nu nieuw geleverd Octavia al voorzien van 1941 of nog steeds met 1900?
Mijn wagen; Skoda Octavia Berline 1.0 TSI Clever pack corporate extra trekhaak en camera laten bij plaatsen. Levering was op 5/5/23

Bijlagen

• 20230623_135912.jpg
    20230623_135912.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 32

WAE

Senior Member
@True dus de problemen zullen blijven duren...Ik begrijp niet dat men er niet de laatste nieuwe versie opzet .(1941).

WAE

Senior Member
@True
Ik heb afspraak met de dealer op 26/7 voor update naar hopelijk 1941. Ik hoop dat de problemen met het regelmatig heropstarten dan opgelost zullen zijn . Octavia 5? Is daar al info over?

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan