Regelmatig foutmeldingen

Rainesh

Forumguru
Wie van jullie kan even kijken welk softwareversie je nu draait van je Virtual Cockpit? Je kunt het ook terug zien in je service menu. Onderdeel van tellerbak begint met KI en dan wat cijfers erachter.

Ik heb even gekeken maar ik kan t niet vinden.. waar zou het moeten zitten met obd11/vcds..?

Heb onder dashboard, gateway en central electrics gekeken maar als ik bij adaptation zoek op virtual zie ik alleen pedal voorbij komen..

Rainesh

Forumguru
In obd11 / vcds is het module 17. Je ziet dan ook een onderdeelnummer linksboven staan of bij obd11 onder informatie bij module 17

Im service menu ziet het er zo uit.

60ee1edf45478a4c4c7bef28f04273e4.jpg

RoelF

Forumguru
Zat een beetje rond te neuzen in het service menu, maar ik kon dit overzicht niet vinden. Hoe kom je daar?

Rainesh

Forumguru
In versie informatie en dan log OF je stopt de update weer erin en dan scroll je naar beneden en zie je het ook staan.

RoelF

Forumguru
Ik heb de update niet meer op de usb staan. Nog een keer gekeken in het service menu. In het venster van 'Version information' heb ik alleen de opties 'Back button' of 'Info button'. Geen log.

spikehome

Forumguru
Ik vond na de update van 1941 niet echt dat het sneller ging.
Dus vc een aparte update dus?

Maar jij hebt geen Octavia (nx)zo te zien.

Laatst bewerkt:

spikehome

Forumguru
@Rainesh. Ah een Audi idd zie ik :s

Op zich kan ik met de vc wel leven het is geen supersnelle unit maar het werkt goed verder.

Heb gelukkig ook bijna geen rare dingen meegemaakt qua meldingen in de 1,5jaar dat ik de O4 rijd denk ik totaal 3x maar, meestal dat de rij assistent niet beschikbaar was, en het toch gewoon werkte als ik het wat verder in de rit gebruikte.

jesse_s93

Forumguru
Ik heb ook geen issues met het virtual cockput, maar ik merk wel (en dat was bij de Scala ook) dat het logo van het radio station niet altijd doorkomt. Als je dan wisselt van station wordt hij wel zichtbaar. Ik heb hardware nr. 5E3920774 en software versie 3450. Binnenkort bij de dealer eens navragen of ze deze ook willen installeren, anders kom ik wel op de lijn @Rainesh :). Is dit ook een update die net als de update van het infotainment werkt via de update op een USB en het service menu?

Helaas moet ik mijn afspraak met de garage verzetten vanwege een last minute vakantie dus moet ik langer wachten op de update. Aangezien ik nog garantie heb wil ik het de garage laten doen of is dat niet nodig? Update lijkt heel makkelijk zelf te doen. Auto niet in de buurt gekocht dus moet er wel 45 minuten voor rijden en dus iets met mijn werk regelen... :rolleyes:

Is de update voldoende? En echt zo makkelijk als aangegeven in dit topic?

Rainesh

Forumguru
Dat ligt aan jou. Ik heb ook gewoon dingen geupdate tijdens garantieperiode, dat risico wilde ik wel nemen.

Bovenaan Onderaan